انتقاد شدید رئیس دموکرات‌ها از ترامپ

انتقاد شدید رئیس دموکرات‌ها از ترامپ
جمعه 27 اسفند 1395 - 06:36

رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از بودجه پیشنهادی دولت ترامپ، برنامه های مربوط به تغییر در نظام درمانی آمریکا و نیز فرامین مهاجرتی ترامپ به شدت انتقاد کرد.

العالم - آمریکا

نانسی پلوسی در سخنانی در واشنگتن دی سی گفت: بودجه فدرال باید مبیّن ارزش های ملی ما باشد، چیزی که به عنوان یک کشور برای ما اهمیت دارد باید در بودجه و اختصاص منابع به آن، متجلی شود. رئیس جمهور ترامپ نشان داد که او برای آینده کودکان و خانوادههای کارگران هیچ ارزشی قائل نیست.

پلوسی افزود: در این بودجه، میلیون ها دلار به بخش دفاعی اختصاص داده شده است درحالی که سرمایه گذاری آمریکا در بخش مشاغل، آموزش، نوآوری، انرژی پاک و تحقیقات پزشکی حیات بخش، به  غارت رفته است. این کار باعث خواهد شد که کشور ما تضعیف شود.

رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه صحبت های انتقادی خود از دولت ترامپ و جمهوریخواهان گفت: این طرح (درمانی) که پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آن را  لطف  و رحمت نام گذاشته است آیا واقعا طرح رحمت است؟ آیا این اقدام لطف و رحمت است که بیست و چهار میلیون نفر از پوشش بیمه درمانی خارج شوند تا اینکه جمهوریخواهان به این طریق بذل های مالیاتی زیادی در اختیار میلیاردرها قرار دهند؟ این طرح ششصد میلیارد دلار را از جیب خانوادههای کارگری می دزدد و آن را به اغنیا می دهد! کار رابینهود در اینجا برعکس شده است!

نانسی پلوسی ادامه داد: دیروز دادگاهی در هاوایی و سپس دادگاهی در مریلند بار دیگر دستور رئیس جمهور برای منع ورود مسلمانان و پناهجویان به آمریکا را رد کردند. این طرح نیز همانند طرح اولیه سرنوشت مشابهی پیدا کرد. این اقدام (دادگاهها)، پیروزی برای امنیت و قانون اساسی ما بود. دولت عملا اعلام کرد که دو مسئله وجود دارد یکی ممنوعیت ورود و دیگری اخراج افراد است اما درباره ممنوعیت پناهجویان، نگرش دولت این بود که کودکان را  هنگام عبور از مرز ، از والدین شان جدا کنند،این طرح غیرانسانی است که آنها جرات نمی کنند برای هر جمعیت دیگری پیشنهاد کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها