ویدئویی درباره اختلال وسواس اجباری دونالد ترامپ

پنج‌شنبه 10 فروردين 1396 - 21:58

انتشار ویدئویی از دونالد ترامپ که در آن در کاخ سفید و یا در نشست های رسمی تمام وسایل روی میز خود را جابجا و از خود دور می کند، شک و تردیدهای بسیاری درباره مبتلا شدن رییس جمهوری آمریکا به اختلال وسواس اجباری ایجاد کرد .

العالم ـ آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این ویدئو که در شبکه اجتماعی توییتر به طور گسترده منتشرو درمدت کوتاهی بیش از 10 هزار باربازنشر شد، ترامپ را در حالی نشان می دهد که با وسواس و اضطراب وسایل اطرافش بر روی میز را مرتب می کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، بسیاری از کاربران توییتر بر این  باورند که ترامپ که اینک سمت فرمانده کل نیروهای مسلح را به عهده دارد، به وسواس اجباری مبتلا شده است.

یکی از کاربران توییتر گفت: من به سبب ابتلا به اختلال وسواس اجباری و ترس و نگرانی بابت خارج شدن امور از کنترلم، دست به همین کارها می زنم.

کاربر دیگری به نام ماثیو کوری اظهار داشت: همواره وسایل را جابجا می کند! دقت کردید که او هر وقت در برابر میکروفون قرار می گیرد، آن را تنظیم می کند؟

کاتلین مورای نیز گفت: گمان می کنم نحوه دست دادن وی با افراد عجیب تر است! اما این مساله در کل بسیار مشکوک است.

ایرین سنایدر اظهار داشت: اینها علائم اختلال وسواس اجباری است.

ترامپ از خودش دفاع می کند

ترامپ پیش از این تصریح کرده بود که دچار آلوده هراسی است و به شدت به نظافت اهمیت می دهد.

وی درباره دست دادن می گوید: یکی از مسائلی جامعه امریکا به آن مبتلا شده است، دست دادن است و هرچقدر شخص موفق و مشهور باشد، بیشتر با این عادت هولناک سروکار دارد.

من وسواس نظافتِ دست دارم؛ پس از شستن دستهایم احساس خیلی خوبی پیدا می کنم از این رو زیاد دستهایم را می شویم.

این نخستین بار نیست که ترامپ توجه مردم را به رفتار و زبان بدنش جلب می کند. در ماه فوریه گذشته ترامپ در فرودگاه دست بانوی اول آمریکا را به نحو عجیبی گرفته بود. وی هنگام پیاده شدن از هواپیما دست ملانیا را گرفته بود؛ اما ناگهان دست او را رها می کند تا به کسانی که برای استقبالش آمده بودند، دست بزند. سپس ملانیا دستش را به سمت همسرش برد این بار نیز ترامپ دست او را گرفت اما بار دیگر آن را رها کرد.

باتی بوود متخصص زبان بدن می گوید که ترامپ نمی خواهد در مکان عمومی دست همسرش را بگیرد، زیرا دوست دارد در مقام رییس جمهوری وانمود کند که اوضاع تحت کنترلش است.

وی افزود: دست گرفتن زوج ها معمولا به معنای یکپارچگی و وحدت آنهاست از این رو به نظر من ترامپ به خودش می گوید که می خواهم فقط خودم رییس باشم تا به عنوان طرف قوی تر جلوه کند طرفی که اوضاع را تحت کنترل دارد.

دست در دست ترزا می

زمانی که ترامپ در ماه ژانویه با ترزا می نخست وزیر انگلستان دیدار کرد، مردم از دیدن آنها در کاخ سفید در حالی که دست در دست هم بودند، شگفت زده شدند.

یک منبع بلند پایه توضیح داد که ترامپ در واقع به حمایت تریزا می نیاز داشت. زیرا او از پله و سراشیبی ترس و هراس دارد.

این منبع افزود: او از بلندی و ارتفاعات بیشتر از آلودگی بدش می آید. او مشخصا از پله ها متنفر است.

این منبع خاطرنشان کرد که ترامپ هیچگاه در داخل برج ترامپ با مشکلی مواجه نبود؛ زیرا همیشه از آسانسور طلایی استفاده می کرد. اما حتی این مساله نیز برای این تاجر به دور از خطر نبوده است. زیرا ادعا شده است که وی هیچ وقت دکمه طبقه همکف را نمی زد؛ زیرا دکمه ای است که بیشتر افراد آن را استفاده می کنند؛ از این رو به نظرش همیشه آلوده است.

منبع دیگری در کاخ سفید اما تاکید کرد که درباره ترس رییس جمهوری از پله شک و تردید دارد؛ زیرا تا به حال ندیده است که ترامپ هنگام استفاده از پله یا در ارتفاعات دچار ترس و هراس شده باشد.

این منبع افزود این حالت در پرونده سلامت رییس جمهوری ذکر نشده است!

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها