وزير بهداشت آرزو کرد که روحاني راهش را در دولت دوازدهم ادامه دهد

وزير بهداشت آرزو کرد که روحاني راهش را در دولت دوازدهم ادامه دهد
دوشنبه 14 فروردين 1396 - 20:30

دکتر حسن هاشمي ، وزير بهداشت و درمان، در يادداشتي که در کانال تلگرامي خود منتشر کرده آورده است: مدت زيادي از فرصت خدمت دولت يازدهم باقي نمانده است و تا چند ماه ديگر اين مجموعه جاي خود را به دولت دوازدهم مي‌سپارد.

اميدوارم در بيست و نهمين روز ارديبهشت ماه، اراده خداوند و راي مردم بر اين قرار گيرد که جناب آقاي دکتر روحاني راهش را به‌عنوان رييس قوه مجريه ادامه دهد؛ که در جهان امروز، حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، پيروي از فرمايشات رهبري، پيشرفت کشور و زندگي بهتر مردم، همه از مسير علم و عقلانيت مي‌گذرد.

به لطف پروردگار و تلاش همکارانم در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و همراهي ساير نهادها و سازمان‌ها، حوزه سلامت نيز راه خود را يافته است؛ راهي بر وفق اسناد بالادستي و تعهدات بين‌المللي که آرزو مي کنم اين حرکت نيز با قدرت ادامه يابد.

اين بازه زماني اما فرصت مناسبي است براي تلاشي مضاعف به‌منظور سامان دادن به آن‌چه آغاز شده تا انشاءالله انتخابات پيش روي، پايان خوشي باشد بر خدمات دولت يازدهم به ملت شريف ايران زمين و طليعه خدمات دولت دوازدهم؛ خدماتي که در دوره‌اي سخت از نظر اقتصادي با از خودگذشتگي و سخت‌کوشي دولتمردان آغاز شد و بايد با همت و عزمي ملي ادامه يابد.

اميدوارم ملت شريف ايران نيز با شرکت در انتخابات و سهيم شدن در تعيين سرنوشت خود، ثمره اين همراهي، همدلي، صبر و مشارکت را بچشند و نتيجه آن را در زندگي خويش لمس و درک کنند.

پربیننده ترین خبرها