معاون ترامپ: همه گزینه‌ها برای سوریه روی میز است

معاون ترامپ: همه گزینه‌ها برای سوریه روی میز است
پنج‌شنبه 17 فروردين 1396 - 09:19

معاون رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر بر ادعاهای مغرضانه خود علیه دولت سوریه تأکید کرد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، "مایک پنس"، معاون رئیس جمهور آمریکا - به بهانه انفجار انبارهای مواد شیمیایی گروه‌های تروریستی در منطقه خان شیخون در استان ادلب سوریه ضمن مقصّر جلوه دادن دولت سوریه و تبرئه تلویحی تروریست‌ها- گفت: پس از حمله شیمیایی به خان شیخون در استان ادلب، همه گزینه ها در خصوص سوریه روی میز است.

مایک پنس در گفتگو با فاکس نیوز افزود: در سال 2016 باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفته بود اگر بار دیگر بشار اسد، رییس جمهور سوریه، علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده کند از خط قرمز عبور خواهد کرد و پیامدهایی متوجه او خواهد بود اما پس از مدتی مشخص شد خط قرمزی برای سوریه وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: «آنچه اتفاق افتاد نتیجه شکست دولت سابق آمریکا برای مقابله با نظام بشار اسد و الزام روسیه و نظام سوریه به پایبندی به تعهداتشان در از بین بردن سلاح شیمیایی سوریه است. نیکی هیلی، نماینده ما در سازمان ملل متحد آشکارا موضع قدرتمند آمریکا را بیان کرده است و ما امیدواریم شورای امنیت تدابیر عملی بیاندیشد. به صراحت می گوییم تمامی گزینه ها در این زمینه روی میز است.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها