حضور نوروز رهبر انقلاب در منزل یکی از شهدای مشهد

حضور نوروز رهبر انقلاب در منزل یکی از شهدای مشهد
پنج‌شنبه 17 فروردين 1396 - 17:35

نوروزِ رهبر انقلاب، امسال نیز مانند سالهای گذشته بدون دیدار با خانواده شهیدان سرافراز به پایان نرسید.

العالم - ایران

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، یکی از این شهیدان، شهید غلامرضا صمدیان از مشهد مقدس بود.

معظم له با حضور در منزل این شهید سرافراز نکاتی بیان فرمودند که پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (KHAMENEI.IR) نظر به اهمیت آن در مسیر رشد جوانان عزیز انقلابی، بخش هایی از بیانات را به نظر خوانندگان محترم میرساند.

انشاءالله جوانان ما قدر بدانند، کار کنند و خودشان را بسازند. این کشور به جوانهای انقلابی و حزب اللهی و مؤمن احتیاج دارد. آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرف هایشان حزب اللهی را میکوبند، بسیجی را میکوبند، جوانهای مؤمن را میکوبند، نمیفهمند چه کار دارند میکنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده کشور لطمه میزنند.

هر چه که معلوماتتان بیشتر باشد در محیط دینی و انقلابی میتوانید مفیدتر باشید. ... درستان را پیش ببرید و خط بسیجی و انقلابی را از دست ندهید. بدانید که... راه لغزنده ای است. یعنی یک رفیق بد، یک مشاور بد، یک استاد بد، یک حادثه نامناسب گاهی پای انسان را میلغزاند، انسان باید حواسش جمع باشد، این حواس جمعی در تعبیرات قرآنی اسمش چی است؟ تقوا... اینها را اگر مراقبت کنید انشاءالله آینده شما از گذشته تان خیلی بهتر خواهد شد و انشاءالله برای کشورتان، برای اسلام، برای انقلاب، برای نظام مفید خواهید بود در آینده، به حول و قوّه الهی.

پربیننده ترین خبرها