بهرام قاسمی در گفتگو با العالم:

اقدام آمریکا علیه سوریه، کمک به تروریست‌هاست

جمعه 18 فروردين 1396 - 12:36

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت وگوی اختصاصی با شبکه العالم، اقدامات یکجانبه آمریکا علیه سوریه را موجب تقویت و کمک به تروریست ها دانست.

العالم سوریه
"بهرام قاسمی" در گفت وگوی اختصاصی با شبکه العالم تأکید کرد: "ما به عنوان یکی از بزرگترین قربانیان سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر در قبال هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی فارغ از طرف استفاده کننده، بسیار حساس هستیم."
وی افزود: ضمن محکومیت اتفاقاتی که در سوریه رخ داد، گفت:"نمی توانیم راهی را که آمریکا در این قبال در سوریه در پیش گرفته و یکی از پایگاه‌های سوریه را هدف حمله موشکی قرار داده است، بپذیریم".
قاسمی تصریح کرد که:"ما این اقدام آمریکا را شدیدا محکوم می کنیم و آن را اقدامی غیرقابل قبول می دانیم. زیرا اتفاقات سوریه نمی تواند بهانه ای باشد که دولت آمریکا به صورت یکجانبه بدون هیچ گونه مجوزی دست به اقدامی یکطرفه بزند و به تقویت تروریست هایی که در معرض شکست بودند، کمک کند".
وی در پایان گفت:"این گونه اقدامات تنها می تواند به خطرات بیشتر برای منطقه دامن بزند، امنیت و ثبات منطقه را تهدید کند و موجب تقویت تروریست هایی شود که  این امر در نهایت به نفع هیچ کس نخواهد بود".
213

پربیننده ترین خبرها