پرسپولیس به رده سوم سقوط کرد،

توقف پرسپولیس در برابر الریان قطر

توقف پرسپولیس در برابر الریان قطر
سه شنبه 22 فروردين 1396 - 08:46

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر با تساوی به پایان رسید تا کار شاگردان برانکو برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دشوار شود.

العالم ـ ایران
پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی (محسن ربیع‌خواه - 88)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب الریان: عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا، ناتان اوتاویو، مصعب خضر، کو میونگ جین، ویکتور کاسرس، عبدالرحمن الحرازی (دنیل گومو - 64)، سرجیو گارسا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا.

در این بازی مهدی طارمی فرصت های متعدد گل زنی را از دست داد. او پنالتی که از حریف گرفته بود، را هم با ضربه چیپ به خارج از چارچوب دروازه الریان قطر زد. 

بنابر این گزارش، دوشنبه شب و در آخرین دیدار از شب اول هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در ورزشگاه خانگی خود میزبان الوحده امارات بود و با یک گل به برتری رسید و تیم عربستانی با این پیروزی 8 امتیازی شد و در صدر گروه D ایستاد.

الریان هم با تساوی ارزشمندی که مقابل پرسپولیس گرفت با 7 امتیاز دوم است و پرسپولیس با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در انتهای جدول هم الوحده امارات با تک امتیاز باقی مانده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها