پایان پریشانی نرگس

پایان پریشانی نرگس
چهارشنبه 23 فروردين 1396 - 22:08

نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی و مؤسس مؤسسه کودکان پریشان پس از 17 سال دوری از وطن و پشت سر گذاشتن مشکلات حقوقی که در کشور هند با آن‌ها درگیر بود با تلاش وزارت امور خارجه ایران، به کشور بازگشت.

نرگس کلباسی ظهر امروز (چهارشنبه) در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال محسن رنانی، مینو خالقی و جمعی از فعالان اجتماعی اصفهان قرار گرفت.

نرگس کلباسی فعال اجتماعی، مؤسس مؤسسه کودکان پریشان و شهروند ایرانی الاصل است که در طی یک اتفاق به قتل یک کودک هندی متهم شده بود که با پیگیری‌های وزیر امورخارجه ایران و همچنین حمایت فعالان اجتماعی و مردم ایران توانست از اتهامات وارده تبرئه شود.

نرگس کلباسی در نخستین لحظات قدم گذاشتن در خاک وطن در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از بازگشت به ایران بسیار خوشحال هستم. بسیار از دولت ایران و شخص وزیر محترم امور خارجه و همچنین همه مردم ایران که برای من قوت قلب و پشتوانه‌ای بزرگ بودند سپاسگزارم.

وی افزود: به خاطر دارم اصفهان شهر بسیار زیبایی است و این بار زیبایی‌های این شهر را به خصوص زاینده رود جاری و شکوهمند را از دست نخواهم داد.

نرگس کلباسی بلافاصله پس از ورود به اصفهان با همراهان خود برای زیارت مزار پدر خود به تخت فولاد تکیه شهدا و مسجد رکن الملک رفت.

پربیننده ترین خبرها