تکلیف مناظره های زنده امروز مشخص می شود

تکلیف مناظره های زنده امروز مشخص می شود
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 10:16

وزیر کشور اعلام کرد نظر نهایی در مورد برگزاری زنده مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امروز در جلسه کمیسیون نظارت امنیت انتخابات اعلام می شود.

العالم ـ ایران

عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه همایش فرماندهان ناجا در جمع خبرنگاران در باره بازنگری این تصمیم گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها عنوان کردند که شب گذشته جلسه تبلیغاتی ستاد انتخابات برگزار شد در حالی که جلسه شب گذشته تنها جلسه کمیسیون نظارت بود ولی در جلسه امروز حتما این موضوع مجددا مطرح خواهد شد و در صورتی که استدلال‌ها، شواهد و قراین به گونه‌ای باشد که افراد حاضر در جلسه را اقنا کند، دوباره رای‌گیری انجام خواهد شد.

وی در بخشی از سخنانش در مورد زنده برگزار شدن مناظرات انتخاباتی افزود: بحث مناظره ها از جمله موضوعاتی است که از نظر افکار عمومی و رسانه ها اهمیت زیادی یافته و از این بابت خوشحالیم که جامعه و رسانه به دنبال شفاف سازی و فضای آزاد است و این بلوغ افکار عمومی را نشان می دهد.
رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که آیا مناظره های غیر زنده از جذابیت برنامه نمی کاهد، گفت: جذابیت برنامه های زنده بسیار است اما نتیجه برنامه زنده انتخابات سال 88 را دیدید که هزینه بالایی بابت آن در سیاست داخلی و حوزه بین المللی پرداختیم.
وزیر کشور اضافه کرد : در جلسه ای که به این منظور برگزار شد استدلال هایی در حوزه امنیت عمومی و رعایت قوانین و مقررات مطرح شد چرا که اگر حرفی در برنامه زنده عنوان شود در آن لحظه قابل مدیریت نیست.
وی تاکید کرد: اولین کسی که در باره این مسئله اعتراض کرد، رئیس جمهور بود. وی در سفر شیراز حضور داشت و این مسئله را آنجا مطرح کرد و به من نیز زنگ زد.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه انتخابات مساله مهم و سرنوشت سازی است، گفت: تاکید رهبری و رئیس جمهوری برگزاری انتخابات سالم و توام با آرامش و مشارکت بالا است و نقش رسانه ها در انتخابات بسیار مهم است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها