در جمع مردم بیرجند

رئیسی: می‌توان یارانه را دو یا سه برابر کرد

رئیسی: می‌توان یارانه را دو یا سه برابر کرد
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 11:45

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌توان یارانه را دو یا سه برابر کرد و این امکان پذیر است.

العالم- ایران

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی در جمع مردم بیرجند با تبریک مبعث پیامبر مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: می‌توان یارانه را دو یا سه برابر کرد و این امکان پذیر است.

وی افزود: صنعت ساختمان در کشور صنعتی است که بیشترین شغل را می تواند ایجاد کند؛ اگر صنعت ساختمان رونق پیدا کند شرایط برای اشتغال بهتر می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: قانون برنامه توسعه ششم صریحاً ذکر کرده که آمار بیکاری از 12 درصد است، بر فرض اینکه درست باشد، باید این رقم به هشت درصد کاهش پیدا کند. ما معتقدیم می‌توانیم در سال یک تا یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کرد و بحران بیکاری را کاملاً رفع کرد.

رئیسی ادامه داد: برخی کارگاه‌ها تعطیل و برخی دیگر تعطیل شده و باید این کارگاه ها مجدد فعال شود که این امکان قطعا وجود دارد. مملکت احساس مسئولیت، کار و کرامت و مدیریت جهادی می‌خواهد که این کار اتفاق خواهد افتاد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: فساد اداری مردم را نارضی کرده است. خانواده‌ای که جوان بیکار  و مشکلات عدیده دارد تا کی باید شاهد این فسادها باشد. آیا نمی‌توان فساد اداری را حل کرد؟ زمانی که در سازمان بازرسی بودم، منافذ فساد را شناسایی کردم. این برای من غصه شده که آیا نمی‌توان منافذ فساد را رفع کرد؟ فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و رئیس دولت باید در خط مقدم مقابله با مفاسد باشد.

وی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور شدم در شش ماه اول اقدامات لازم را برای مقابله با مفاسد به مردم گزارش خواهم داد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات مردم در خراسان جنوبی گفت: مشکلات خراسان جنوبی بسیار مهم است. دنیا تشنه کالاهایی است که با سرمایه گذاری در خراسان جنوبی که می‌تواند تامین شود. در بحث کاشت، داشت و برداشت باید سرمایه‌گذاری کرد. می‌شود در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری معدن به نحوی انجام شود که اقتصاد این استان متحول شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها