اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری پیش از مناظره

اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری پیش از مناظره
جمعه 8 ارديبهشت 1396 - 16:04

کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در اولین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شدند.

العالم- ایران

حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از ورود به محل مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای مناظره آماده هستید، اظهار داشت: لابد همه آماده هستند که حضور پیدا کرده‌اند.

 اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به محل مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در این مناظره آمادگی دارید یا خیر اظهارداشت: برای حضور در این مناظره آماده هستم و مهمترین مسائل مربوط به این مناظره را در این برنامه مطرح خواهم کرد.

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز جمعه (8 اردیبهشت ماه 96) در بدور ورود به سازمان صداوسیما برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی، طی سخنانی به عنوان مصاحبه مقدماتی خود، در پاسخ به این سوال که برای مناظره امروز آماده هستید، اظهار داشت: انشاالله.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به موضوع مناظره چه مطالبی را برای عنوان آماده کرده‌اید، افزود: امروز مسائل مورد بحث، موضوعات اجتماعی است و من فکر می‌کنم که مسائل اجتماعی یکی از ریشه‌ای ترین و مهم‌ترین موضوعات امروز جامعه ما است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین تصریح کرد: مسائل اجتماعی یکی از ریشه‌ای ترین و مهم‌ترین موضوعات جامعه است به ویژه به خاطر جوان بودن جامعه و مسائل و مشکلاتی که اقتصاد بر مسائل اجتماعی سایه انداخته است.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا دیگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مباحث و مسائل اجتماعی معلول مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و ما مسائل را در این خصوص آماده کرده‌ایم و باید ببینیم دوستان چه سوالاتی در این خصوص دارند.

در حال تکمیل ...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها