در برنامه رادیویی مطرح شد؛

راهکار پیشنهادی میرسلیم برای رفع بیکاری

راهکار پیشنهادی میرسلیم برای رفع بیکاری
شنبه 9 ارديبهشت 1396 - 20:08

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من ادعا می‌کنم بسیار خوب می‌توانیم هسته‌ها و نهادهای دانش‌بنیان را تاسیس و مشکلات اشتغال را در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برطرف کنیم.

العالم - ایران

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر شنبه در برنامه رادیویی، با اشاره به سوابق تحصیلی خود در فرانسه، اظهار داشت: از سال 1351 تا 1354 به عنوان مهندس تحقیق در کارخانه آلزاس مشغول به کار شدم و با توجه به اینکه مسلمانانی در این شهر حضور داشتند، انجمن اسلامی آلزاس را تشکیل دادیم تا شخصیت معنوی خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ‌گاه نخواست قدر ملت ایران، انقلاب و رهبر آن را بداند و مدام با توطئه و فتنه می‌خواستند اخلال ایجاد کنند. تمام کارکنان سفارت گروگان گرفته‌ شدند و در این فاصله دولت موقت نتوانست بر پا بماند و سقوط کرد.

میرسلیم با اشاره به دوران حضورش در معاونت سیاسی وزارت کشور و انتخاب اولین رئیس‌جمهور گفت: در مجلس اکثریت آراء را حزب جمهوری اسلامی به دست آورد و یکی از افراد که برای پست نخست‌وزیری معرفی شد، من بودم و بنی‌صدر من را به عنوان نامزد نخست‌وزیری به مجلس معرفی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها