بیانیه نیروهای انقلابی :

جنایات رژیم بحرین امکان صلح را از بین برده است

جنایات رژیم بحرین امکان صلح را از بین برده است
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 - 22:46

نیروهای انقلابی بحرینی در بیانیه ای درباره هتک حرمت زنان از سوی ماموران امنیت رژِیم آل خلیفه هشداردادند و بر تشدید اعتراض ها تا سرنگونی این رژیم تاکید کردند.

العالم - بحرین

به گزارش وبگاه "منامه پست" در این بیانیه با اشاره به بی حرمتی هفته گذشته نسبت به "نجاح احمد" زن بازداشت شده بحرینی از شهر "نویدرات" در حین بازجویی در مرکز پلیس المحرق آمده است: این زن بحرینی را به علت همکاری نکردن با سرویس امنیتی و جاسوسی علیه شهروندان و همشهریانش تحت شکنجه قراردادند.
از سویی، نیروهای امنیتی با یورش به خانه شیخ عبدالرضا کربابادی، وی را به همراه همسر و خواهرش بازداشت و به مکان مکان نامعلومی منتقل کردند. همچنین پس از آن این دو بانوی بحرینی را به بدترین شیوه ممکن شکنجه کردند.
این بیانیه افزود: آنچه را که آل خلیفه علیه زنان و مقدسات مردم مرتکب شد، امکان پذیرش رژیم آل خلیفه و مصالحه با آن را برای همیشه از بین برد و برای هر انسان شریف و آبرومندی ممکن نیست که با رژیمی قاتل، متجاوز به آبروی مردم، مخرب مساجد و مرتکب بزرگترین جنایات علیه دین و میهن از در آشتی وارد شود.
در این بیانیه بر تشدید اعتراضات و اتحاد جبهه مقاومت تا سرنگونی حکومت ظلم و فساد و تجاوز و مجازات متجاوزان تاکید شده است.
این بیانیه به امضای ائتلاف جوانان 14 فوریه، جریان وفاء اسلامی، جریان عمل اسلامی، جنبش حق و جنبش اسلامی احرار بحرین رسیده است.
221

پربیننده ترین خبرها