تصویر دختر بچه ای که ترسناکترین عکس سال شد

تصویر دختر بچه ای که ترسناکترین عکس سال شد
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 12:17

انتشار این عکس به این فرضیه دامن زده که دختر قابل مشاهده در آن به احتمال زیاد می تواند یک روح باشد. همچنین انتشار وسیع این عکس در شبکه های اجتماعی با واکنش مردم محلی این منطقه همراه بوده است.

العالم - گوناگون

عکسی که به تازگی از شبح یک دختر خردسال تهیه شده است جنجال های فراوانی را به همراه داشته است.

گفته می شود این عکس در جنگلی در اطراف شهر کمبریج  نیویورک تهیه شده است. در این عکس که اواخر ماه مارچ گرفته شده به نظر می رسد این دختر خردسال مشغول بازی در این جنگل است.

اکنون انتشار این عکس به این فرضیه دامن زده که دختر قابل مشاهده در آن به احتمال زیاد می تواند یک روح باشد. همچنین انتشار وسیع این عکس در شبکه های اجتماعی با واکنش مردم محلی این منطقه همراه بوده است.

بنا به گفته پلیس آنها تماس های تلفنی را از طرف برخی مردم محلی این منطقه دریافت کرده اند که ادعا می کنند این عکس متعلق به دختر خردسالی است که در گذشته در این منطقه بر اثر برخورد با قطار کشته شده است.
همچنین یک تاجر محلی ادعا کرد که دختری که در این عکس دیده می شود در واقع نوه وی بوده و آنها زمانی که در این منطقه مشغول قدم زدن بودند این عکس گرفته شده است. " چیک ویلسون " گفت بسیار جالب خواهد بود اگر زندگی بعد از مرگ اثبات شود اما این عکس یک عکس واقعی است و کمکی به این قضیه نمی کند.

 منبع : jamejamonline

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها