کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن

کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1396 - 16:47

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در درگیری شدید با مزدوران سعودی که در تلاش برای پیشروی به سمت منطقه المدفون در نهم بودند، با دفع حمله متجاوزان، شماری از مزدوران را کشته و زخمی کردند.

العالم - یمن

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه العالم به نقل از یک منبع نظامی در یمن، در این درگیری که به کشته و زخمی شدن دستکم هشت مزدور انجامید، متجاوزان با تحمل شکستی سنگین و رها کردن اجساد کشته شدگان مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.
از سویی در حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به تجمعات و پایگاههای مزدوران سعودی در مناطق "ملح، مجاوحه و خلف قتب"، خسارات سنگینی به این عناصر واردشد.
در همین حال، در تجاوز جنگنده های متجاوز ائتلاف عربستان به مراکز تجاری در منطقه البرح در شهر مقبنه در تعز، یک شهروند یمنی شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند.
همچنین نیروهای یمنی، پیشروی نظامیان سعودی و مزدورانش را به طرف منطقه تبه ام العضب در نجران درهم شکستند. در این حمله شماری از عناصر مزدور کشته یا زخمی شدند.
در منطقه عسیر نیز، نیروهای یمنی تجمعات نظامیان سعودی در پایگاه ربوعه را آماج حملات خمپاره ای قرار دادند و خساراتی را به آنها وارد کردند. انهدام یک دستگاه خودروی زرهی متجاوزان که در حال حرکت به سمت شرق شهر ربوعه بود، از دیگر دستاوردهای نیروهای یمنی به شمار می آید.
همچنین یک خودروی زرهی مدل برادلی، وابسته به ارتش سعودی در پایگاه الفواز منهدم و همه سرنشینانش کشته شدند.
جنگنده های سعودی نیز در دو نوبت منطقه مخدره در شهر صرواح را بمباران کردند.
221

پربیننده ترین خبرها