فراخوان قیام مردمی در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم

فراخوان قیام مردمی در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم
سه شنبه 2 خرداد 1396 - 17:45

علمای بحرین به یورش امروز نیروهای امنیتی به محل تحصن فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین واکنش نشان دادند.

العالم - بحرین

علمای بحرین در بیانیه‌ای در واکنش به تخریب محل تحصن فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم در منطقه الدراز، تأکید کردند که در همه بحرین میدان فدائیان خواهیم ساخت.

در این بیانیه آمده است: «اگر صحنه را کربلا می‌خواهند ، ما فرزندان کربلاییم، در تمامی مناطق زن و مرد، پیر و جوان کفن‌پوش به خیابان‌ها آمده و در تمامی مناطق میدان فدائیان بر پا خواهیم ساخت و به «میدان فداییان» بزرگ در الدراز کفایت نخواهیم نمود».

همچنین آیت‌الله «عبدالله الغریفی» از علمای بحرین فتوای شرعی درباره حضور مردم در خیابان‌ها و میادین برای دفاع از دین و علما صادر و تأکید کرد که باقی ماندن در خانه‌ها جایز نیست.

برخی منابع نیز گزارش دادند که آیت‌الله الغریفی به همراه تعدادی از طلاب دینی کفن‌پوش در حال حرکت به سمت منزل آیت‌الله عیسی قاسم در منطقه الدراز هستند.

همچنین برخی گروه‌های انقلابی و معارض بحرین نیز ملت را به مقاومت در برابر نیروهای امنیتی با استفاده از ابزارهای ممکن فراخواندند.

نیروهای امنیتی بحرین از صبح امروز سه‌شنبه به منطقه محاصره الدراز و محل تحصن فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم یورش برده و در جریان درگیری با شهروندان و تیراندازی به سمت آنها تا کنون یک نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند .

فارس

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها