کارگاه سلاح به جامانده از تروریست‌ها درحمص +ویدیو

پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 - 12:22

مسئولان حمص در جریان پاکسازی منطقه الوعر از سلاح و عناصر مسلح با هدف فراهم کردن زمینه بازگشت شهروندان به این منطقه، مقادیری بمب و تجهیزات و سلاح های سنگین پیدا کردند.

العالم - سوریه

خبرنگار سوریه (سانا) از حمص گزارش داد که مسئولان ذیربط،  یک کارگاه ساخت بمب و مواد منفجره را در امتداد خیابان المسبح در ساختمان برج الشمس درالوعر پیدا کردند که درداخل آن، سلاح های سنگین و سکوهای شلیک موشک و خمپاره و نیز مقادیر زیادی مواد غذایی و بهداشتی یافت شد که تروریست ها آن را احتکار کرده تا شهروندان را از دستیابی به آن محروم کنند.
مقر عملیات تروریست ها در منطقه الوعر که درداخل آن زندانی برای شکنجه و نیز پایگاه های شلیک موشک های گراد و سیستم های ارتباطی و سیستم های تقویت برق یافت می شد، شناسایی شد.
مسئولان ذیربط در جریان پاکسازی منطقه نزدیک به برج الخیر، یک مرکز درمانی میدانی مجهز به تخت را که درداخل آن مواد پزشکی و درمانی و اتاق عملیات جراحی بود و تروریست ها هنگام حضور درمنطقه الوعر ازآن استفاده می کردند، پیدا کردند.
نیروهای امنیت داخلی سه شنبه گذشته پس از اعلام امن بودن منطقه الوعر وارد این منطقه شدند و در برخی از نقاط آن ازجمله بخش پلیس الوعر و مراکز دولتی مستقر شدند تا از اموال دولتی و خصوصی محافظت کنند.

 


215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها