داعش سه روستا در مرز صلاح الدین را اشغال کرد

داعش سه روستا در مرز صلاح الدین را اشغال کرد
پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 - 22:42

یک منبع محلی در استان دیالی از استقرار مجدد عناصر داعش در روستاهایی در مرز استان صلاح الدین خبر داد و درباره این وضعیت خطرناک و تاثیر مستقیم آن بر مناطق آزادشده هشدار داد.

العالم ـ عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عدی خدران فرماندار شهر الخالص واقع در 15 کیلومتری شمال بعقوبه امروز(پنجشنبه) گفت: گروه تروریستی داعش بار دیگر عناصر مسلح خود را در روستاهای البوبکر، البوعواد و البوطراز نزدیک مرز صلاح الدین و واقع در مرزهای اداری منطقه العظیم، مستقر کرد.

به نوشته السومریه نیوز، وی افزود: این سه روستا تقریبا از سه سال پیش و پس از آزادسازی همچنان خالی از سکنه باقی مانده بود و این امر سبب شد تا داعش با سوء استفاده از این وضعیت، عناصر مسلح خود را بویژه آنهایی که اخیرا از منطقه مطیبیجه فرار کرده بودند، در آنجا مستقر کند.

فرماندارالخالص درباره خطر حضور داعش در این سه روستا که از موقعیت راهبردی برخوردارند، و تاثیر مستقیم آن بر دیگر روستاها و مناطق آزاد شده هشدار داد و خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به این وضعیت شد.

فرماندهی عملیات دجله در هفته های گذشته در یک عملیات نظامی گسترده در منطقه مطیبیجه در مرز دیالی و صلاح الدین، دهها تن از فرماندهان و عناصر مسلح داعش را به هلاکت رساندند.

210

پربیننده ترین خبرها