روسیه: اقداماتی را در برابر تحریم آمریکا آغاز کرده ایم

روسیه: اقداماتی را در برابر تحریم آمریکا آغاز کرده ایم
جمعه 12 خرداد 1396 - 14:32

وزیر خارجه روسیه گفت که بهانه آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، غیرقابل قبول است.

العالم ـ اروپا
به گزارش المیادین، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشورگفت: از نظر سیاسی، تحریم‌های یکجانبانه شیوه‌ای غیرقانونی و ویرانگر است.

وی افزود: این سخن واشنگتن مبنی بر این که از طریق تحریم‌ها علیه روسیه به دنبال تحت فشار قرار دادن اقتصاد کره شمالی است، از نظر ما غیرقابل قبول است.

ریابکوف با بیان این که آمریکا با هدف ترساندن روسیه، تحریم‌های جدیدی علیه آن اعمال کرده است، گفت: ما اقداماتی در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه روسیه اتخاذ کردیم.

ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که 9 شرکت و نهاد دولتی از جمله 2 شرکت روسی و 33 فرد حقیقی را به اتهام حمایت از برنامه های تسلیحاتی کره شمالی، به فهرست تحریم ها افزوده است.

اعلام تحریم های جدید خزانه داری آمریکا در شرایطی است که دیپلمات‌های آگاه تاکید کرده اند که آمریکا و چین احتمالا پیشنهادی را برای گنجاندن نام افراد و شرکت های بیشتر در فهرست تحریم های کره شمالی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهند کرد.

شورای امنیت، امروز- جمعه- پیشنهاد آمریکا و چین برای اعمال تحریم‌هایی علیه تعداد بیشتری از اشخاص حقیقی و حقوقی در کره‌شمالی را به رای می‌گذارد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها