واكنش تند حماس به سخنان يك مسئول جنبش فتح درباره ديوار البراق

واكنش تند حماس به سخنان يك مسئول جنبش فتح درباره ديوار البراق
يکشنبه 14 خرداد 1396 - 13:02

سخنان یکی از مسئولان جنبش فتح درباره حاکمیت رژیم صهیونیستی بر دیوار البراق مسجد الاقصی، با واکنش تند جنبش حماس روبرو شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس، اظهارات اخیر جبریل الرجوب از مسئولان جنبش فتح را جنایت ملی توصیف کرد.
قاسم افزود: سخنان الرجوب اهانت به ملت فلسطین و مقدسات آن است. این سخنان، پیام آشکار به اشغالگران درباره عقب نشینی رسمی از یکی از اصول مقدس، ملی و تاریخی ملت فلسطین است تا شاید بتواند امتیاز بی ارزشی دریافت کند.
وی خاطر نشان کرد: این سخنان الرجوب بیانگر انحطاط ملی و اخلاقی بعضی از مسئولان جنبش فتح است و همچنین ثابت می کند بعضی از مسئولان جنبش فتح در مسیر نابود کردن آرمان فلسطین گام بر می دارند.
یادآور می شود جبریل الرجوب در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفته بود دیوار البراق در بخش شرقی قدس باید در حاکمیت یهودیان باقی بماند و در مقابل، مسجد الاقصی و صحن های آن به طور کامل حق مسلمانان و ملت فلسطین باشد.
الرجوب در این مصاحبه افزود: دیوار البراق جایگاه و تقدس برای یهودیان دارد و به همین علت باید در حاکمیت یهودیان باقی بماند./خبرگزاری صدا و سیما
 

پربیننده ترین خبرها