سکوت معنادار مجری معروف الجزیره درقبال بحران قطر

سکوت معنادار مجری معروف الجزیره درقبال بحران قطر
چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 03:55

سکوت فیصل قاسم مجری جنجالی شبکه تلویزیونی قطر درباره قطع ارتباط کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با دوحه تمسخر فعالان شبکه های اجتماعی کشورهای مزبور را به همراه داشته است.

العالم آسیا 

پایگاه اینترنتی اوقات الشام نوشت که صفحه فیصل قاسم از اخبار همه دنیا پر است جز قطر و بحران آن، گویی درباره قطع رابطه عربستان، بحرین، امارات و مصر با قطر و بستن مرزهایشان به روی قطر، مطلبی نشنیده و یادش رفته که شخصی رسانه ای است و باید در این باره پیگیر بوده و موضعی اتخاذ نماید.

فیصل گویا معتقد است که جنگ کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ضد قطر یا بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره ارتباطی به او ندارد.

اوقات الشام نوشت : همه می دانند علت سکوت او چیست، فیصل نمی خواهد خشم کشورهای  عرب حوزه خلیج فارس را در جنگ بی سابقه ضد ولی نعمتش امیر تمیم برای خود بخرد، شاید تمیم و یا قطر از دستش برود، پس بهتر آن است سکوت کند چون نیازی نیست عربستان و امارات را خشمگین سازد.

آیا فیصل همان شخصی نیست که ضد نظام سوریه موضع اتخاذ نمود که پیشتر با آن رابطه بسیار خوبی داشت؟ آیا همان نیست که به صف مخالفین محور مقاومت، پیوست؟ پس چرا روزی موضعی ضد قطر اتخاذ نکند، شاید روزی به او وحی شده و ناگهان دریابد نظام قطر یک نظام دیکتاتوری و پشتیبان تروریسم است، به ویژه که پرنده ای مانند او که  دمکراسی را با آواز می خواند اصلا قادر نیست نظام های دیکتاتوری ضد دمکراسی را تحمل نماید.    
206
 

پربیننده ترین خبرها