انهدام بزرگترین کاروان داعش در عملیات مشترک سوریه و روسیه

انهدام بزرگترین کاروان داعش در عملیات مشترک سوریه و روسیه
دوشنبه 22 خرداد 1396 - 15:17

نیروی هوایی مشترک سوریه و روسیه کاروان بزرگی متعلق به گروه تروریستی داعش را که از رقه به سمت "البغاله" در جاده السخنه – دیر الزور در حرکت بود منهدم کردند.

العالم - سوریه
به گزارش پایگاه خبری "سوریا الان" در این حمله ده ها ماشین آلات از جمله خودروهای بمبگذاری شده و درمانگاه های سیار نابود شده و خسارت های بسیار زیادی به "داعش" وارد شد. این کاروان از بزرگترین کاروان هایی بود که تاکنون نابود شده اند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای داوطلب مردمی با پیشروی به سوی میدان نفتی "آرک" در حومه شرقی حمص، پس از درگیری های شدید، چندین منطقه و ارتفاعات متعددی مشرف به این میدان نفتی را به تصرف خود درآوردند. در این درگیری ها نیز تعدادی از عناصر داعش کشته یا مجروح شدند و تجهیزات و جنگ افزارهای آنها نیز منهدم شد.
یک منبع نظامی گفت یگان های دیگری از ارتش صبح امروز در اطراف روستای "حویسیس" در حومه شمالی این استان با گروه تروریستی داعش درگیر شده و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند و تعدادی از تجهیزات و استحکامات و مواضع آنها را در امتداد خط رویارویی منهدم کردند.
سپیده دم امروز نیز ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی مستقر در جبهه روستای "عین الدنانیر" در حومه شمال شرقی حمص تلاش گروهی از تروریست های داعش برای نفوذ به مواضع نظمی اطراف این منطقه از طریق محور روستای "عین حسین" را پس از چند ساعت درگیری خنثی کردند. در این درگیری ها نیز خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد آمد و باقیمانده آنها مجبور به فرار شدند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها