الاهلی مصر، جام جهانی هندبال قطر را تحریم کرد

الاهلی مصر، جام جهانی هندبال قطر را تحریم کرد
شنبه 27 خرداد 1396 - 08:00

باشگاه الاهلی مصر به علت عدم حضور این تیم در مسابقات جام باشگاههای جهان که قرار است در ماه آگوست آینده در قطر برگزار شود، عذرخواهی کرد.

العالم - مصر

به گزارش شبکه روسیاالیوم به نقل از هیئت مدیره این باشگاه، تیم الاهلی تصمیم گرفته همسو با موضع دولت مصر در تحریم قطر، در مسابقات جام جهانی هندبال که قرار است دراین کشور برگزارشود، شرکت نکند.

پیشتر فدراسیون هندبال مصر اعلام کرده بود که در صورت موافقت باشگاه الاهلی برای شرکت در مسابقات جهانی قطر، این فدراسیون تصمیم خواهد گرفت که در این مسابقات شرکت یا آن را تحریم کند.
باشگاه الاهلی مصر پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا، جواز حضور در جام هندبال باشگاه های جهان را به دست آورد.
گفتنی است، در پی قطع روابط دیپلماتیک چند کشور عربی با قطر، فدراسیون بین‌المللی هندبال به دنبال لغو مسابقات هندبال باشگاه‌های جهان دراین کشور به علت حضور نمایندگان عربستان و مصر است.
رسانه های عربی پیشتر اعلام کرده بودند که تنش بین قطر با چند کشور عربی به خصوص عربستان، امارات باعث شده تا ورزش در منطقه خلیج فارس به کلی دچار تغییر و تحول شود.
قرار بود جام جهانی باشگاهی هندبال در قطر برگزار شود، اما با توجه به این که تیم‌های النور عربستان و الاهلی مصر دراین رقابت‌ها حضور خواهند داشت و درپی تنش به وجود آمده میان عربستان و مصر با قطر به احتمال زیاد این مسابقات لغو خواهد شد.
دو نماینده هندبال عربستان و مصر تصمیم ندارند به قطر بروند و این مساله باعث شده که فدراسیون بین‌المللی هندبال به دنبال لغو این رقابت بزرگ در قطر باشد.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها