موشک ها، پیامی روشن به دشمن بود

موشک ها، پیامی روشن به دشمن بود
سه شنبه 30 خرداد 1396 - 01:11

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمله موشکی صرفاً یک عملیات نظامی نبود بلکه یک پیام روشنی بود به دشمنان که بدانند ایران اسلامی جایی نیست که بیایند ترقه بازی راه بیندازند.

 العالم - ایران

 سردار غیب پرور در هفدهمین مراسم تجلیل از جوانمردان قهرمان در موزه هنری افزود: امروز توسط ملت ایران و فرزندان پاسدار سیلی جانانه ای بر آمریکا و حرامزاده های تکفیری زده شد که چقدر مردم ما از این حرکت خوشحال شدند.

وی ادامه داد: یک گروه خدانشناس تروریست به نام اسلام حمله ای به مجلس و حرم مطهر کردند و عده ای افراد بی گناه را به خاک و خون کشیدند که پاسخ آنها داده شد.

سردار غیب پرور گفت: البته ملت ما این مسائل را از ابتدای انقلاب تا امروز بسیار تجربه کردند و به خاطر آرمانخواهی ملت ایران هزینه داده است.

وی ادامه داد: البته هر قطره خونی که از این ملت ریخته می شود دل انسان، داغدار می شود اما اگر خون شهیدان به پیکره انقلاب اسلامی ریخته نمی شد امروز این اقتدار و سربلندی را نداشتیم و این یک امر قطعی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به هویت مردم ایران اشاره کرد و گفت: هویت ما را اسلام حیات بخش، تمدن کهن و انقلابی بودن این ملت تشکیل می دهد که هویت و شناسنامه طبیعتاً یک رفتاری را طلب می کند که امروزه عمل ورزشکاران ما برای رویارو نشدن با ورزشکاران رژیم غاصب اسرائیل دقیقاً مؤید این عمل و هویت است.

سردار غیب پرور افزود: اسلام به ما سرافرازی و زندگی آزادانه در چارچوب اسلام آموخته است و این ملت ظلم را نمی پذیرد.

وی گفت: البته انقلاب اسلامی ما را رشد داد و به ما آموخت که توسری خور نباشیم و تحقیر را نپذیریم و امروزه این حرکت ورزشکارانمان از این روحیه متجلی بود که حاضر به مواجه شدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشدند و این موضوع حتماً یک منطق و مستدل دارد.

سردار غیب پرور گفت: این خط استقامت و آزادگی ادامه دارد و ما ثابت کردیم که این حرکت یک فرهنگ تبدیل شده است که ظلم را نمی پذیریم و از مظلوم حمایت می کنیم.

وی در ادامه افزود: بسیج مال همه است و یک گروه نیست و بسیج مشاع بین لایه های گوناگون جامعه است و ما پیش از این گفته ایم آماده ایم که به دولت کمک کنیم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها