اظهارات دادستان کل کشور درباره توهین کنندگان به رئیس جمهوری

اظهارات دادستان کل کشور درباره توهین کنندگان به رئیس جمهوری
شنبه 3 تير 1396 - 19:42

دادستان کل کشور گفت: دادستانی تهران به پرونده اهانت کنندگان به رییس جمهوری در راهپیمایی روز قدس روز گذشته ورود و این موضوع را پیگیری می کند.

العالم - ایران

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز شنبه در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی در حرم امام راحل در جمع خبرنگاران افزود: وزیر کشور و نیروی انتظامی هم مستندات خود را در این زمینه ارائه کنند.

 در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.

دادستان کل کشور در پاسخ با این پرسش که آیا پرونده تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده است یا نه، اظهار کرد: گستردگی موضوع تخلفات انتخاباتی موجب تاخیر در ارسال پرونده به دادگاه شده اما تخلفات انتخاباتی مربوط به همه استان ها رسیدگی می شود. وی درعین حال رسیدگی به این پرونده ها را زمان بر دانست.

به گفته دادستان کل کشور در حال حاضر همان ٦ فرماندار احضار شده اند و آمارها افزایشی نداشته است.

رییس قوه قضاییه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی امروز شنبه در سومین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در مرقد امام (ره) با آرمان های پیرجماران تجدید میثاق کردند.

مسئولان عالی قضایی پس از آن با حضور در مزار شهدای هفتم تیر بویژه شهید بهشتی و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی نگهداشتند./منبع:ایرنا

پربیننده ترین خبرها