با تحصن مقابل دفتر سازمان ملل در دمشق صورت گرفت؛

اعتراض جوانان سوريه به دخالت آمريکا و اروپا

اعتراض جوانان سوريه به دخالت آمريکا و اروپا
چهارشنبه 20 مهر 1390 - 07:43

گروهي از اعضاي انجمن جوانان سوريه روز سه شنبه مقابل دفتر سازمان ملل متحد در دمشق در اعتراض به دخالت آمريکا و اروپا در امور کشورشان تحصن کردند.

تحصن کنندگان جنايات  گروه هاي مسلح فعال در سوريه را جنايات جنگي خواندند و خواستار محاکمه سران کشورهاي حامي مالي و تسليحاتي اين گروه ها شدند.
 
احمد الاحمد دبير کل جنبش سوسياليست هاي عرب در حاشيه اين تحصن در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: سوريه همچنان پرچم عزت و کرامت امت عربي را در دست خواهد داشت.

وي افزود: جوانان تحصن کننده سوري از قطعنامه هاي صادره از محافلي که خود را جزو جامعه جهاني مي دانند ، ناراضي هستند زيرا اين نهادها وابسته به آمريکا است.

اغيد الغزالي رييس بخش اطلاع رساني انجمن جوانان سوريه گفت: ما جوانان در اعتراض به دخالت خارجي در امور سوريه و رساندن پيام خود به جهانيان اينجا تحصن کرده ايم.

متحصنين در شعارهاي خود آمريکا و هم پيمانان غربي اش و کشورهاي عربي و منطقه اي را به همدستي در حمله تبليغاتي به سوريه متهم واعلام کردند که کشورهاي غربي به دنبال برهم زدن امنيت وثبات سوريه با هدف واداشتن دمشق به انصراف از سياست حمايت از مقاومت فلسطين و لبنان هستند.

پربیننده ترین خبرها