یک رهبر جنبش الکفایه مصر مطرح کرد:

انتقاد از مبادله جاسوس اسرائیلی

انتقاد از مبادله جاسوس اسرائیلی
پنج‌شنبه 5 آبان 1390 - 18:22

يکي از رهبران جنبش کفايه مصر با انتقاد از قرارداد مبادله 25 زنداني اين کشوردر زندان هاي رژيم صهيونيستي با يک جاسوس اسراييلي ، آن را مبهم و نابرابر خواند

" کريمه حفناوي " روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : قرارداد مبادله ميان مصر و رژيم اسراييل دچار عدم وضوح است و سرشار از امتيازدهي هاي متوالي است همان طور که در زمان رژيم مبارک اتفاق مي افتاد.

وي افزود : مبادله يک جاسوس اسراييلي بايد در قبال آزادي جاسوسان مصري يا مبارزان و يا اسيران مصري يا فلسطيني همچون برغوثي و احمد سعدات صورت گيرد. در هر صورت اين قرارداد مبادله نابرابر است.

اين رهبر جنبش کفايه خاطر نشان کرد : سياست مصر در اين قرارداد مبادله فاقد شفافيت است.

وي سپس قرارداد مبادله گلعاد شاليت با هزار و بيست و هفت اسير فلسطيني را که اخيرا جنبش حماس آن را به نتيجه رساند ، يادآور شد و گفت : اين قرارداد شادي فراگيري را در فلسطين سبب شد و بيش از هزار اسير را نزد خانواده هايشان برگرداند.

الحفناوي در پايان افزود : قراردادهاي مبادله اي که حزب الله لبنان با رژيم اشغالگر صهيونيستي منعقد کرد شامل نام افراد و رهبراني مي شد که به حبس ابد يا حبس هاي سنگين محکوم بوده اند اما قرارداد مبادله مصر و اسراييل اين گونه نبود.
14:45
26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها