شهادت یک فلسطینی دیگر در غزه

شهادت یک فلسطینی دیگر در غزه
يکشنبه 8 آبان 1390 - 14:48

چند ساعت پس از اعلام آتش بس بين گروه‌هاي فلسطيني و رژيم اشغالگر با ميانجيگري مصر، يک فعال فلسطيني ديگر در حمله اين رژيم به غزه شهيد شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "ادهم  ابوسلمیه" سخنگوی امدادرسانی و فوریت های پزشکی غزه اظهار داشت: یکی از فعالان گردانهای "مقاومت ملی" در حمله هوایی رژیم اشغالگر به شرق رفح به شهادت رسید.

وی افزود: یکی دیگر از اعضای گردانهای مقاومت ملی نیز در این حمله مجروح شد و بلافاصله برای درمان به بیمارستان ابویوسف النجار در غزه انتقال یافت.

 

تشییع پیکر شهدای فلسطینی

هزاران فلسطینی در غزه امروز پیکر 9 فعال گروهان های قدس را که در جریان حملات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به شهادت رسیده بودند، تشییع کردند.

یکی از این شهدا "احمد الشیخ خلیل" از فرماندهان عملیاتی گروهان های قدس بود.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهایی، تاکید کردند که انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.

 

پایبندی گروه های فلسطینی به آتش بس

حمله امروز به غزه درحالی صورت گرفت که پیش از آن، گروه های فلسطینی و در رأس آنها جنبش جهاد اسلامی با اعلام پایبندی خود به آتش بس، تاکید کردند که این امر به پایبندی رژیم اشغالگر به آتش‌بس بستگی دارد.

 

دیروز در جریان حملات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به غزه 9 تن از فعالان گروهان های قدس به شهادت رسیدند.

گروه های مقاومت هم در واکنش به این اقدمات تجاوزکارانه با شلیک موشک گراد، مواضع رژیم اشغالگر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک صهیونیست به هلاکت رسید و 6 تن مجروح شدند.

 

اثبات دوباره ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین

سامانه گنبد آهنین رژیم اشغالگر دیروز باز هم در برابر موشکهای مقاومت ناکارآمدی خود را اثبات کردند.

این سامانه فقط در بئر السبع توانست یکی از موشکهای مقاومت را رهگیری کند، درحالیکه ده ها موشک دیگر به مواضع رژیم صهیونیستی  در نقاط مختلف اراضی اشغالی اصابت کرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها