نگرانی مسئولان اسرائیلی از حمله به ايران

نگرانی مسئولان اسرائیلی از حمله به ايران
يکشنبه 15 آبان 1390 - 11:31

مسؤولان نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي با تاکيد بر ناتواني اين رژيم در حمله به تأسيسات هسته اي ايران، به مراجع تصميم گيري در اين رژيم در خصوص پيامدهاي وخيم اين حمله، هشدار دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني العالم، "يوآف ليمور" تحليلگر مسائل نظامي در اظهاراتي در کانال يک تلويزيون رژيم صهيونيستي، تصريح کرد: مسؤولان نهادهاي امنيتي اسرائيل از جمله رئيس ستاد مشترک و رئيس سازمان اطلاعات امنيتي ارتش و رئيس موساد و رئيس سازمان اطلاعات امنيتي داخلي اسرائيل، با حمله به تأسیسات هسته اي ايران مخالفند".

وی افزود: "بنظر مي رسد حمله نظامي به تاسيسات هسته اي ايران فقط مور تاييد  باراک و نتانیاهو است.

 

از سوی دیگر، "عوديد گرانوت" تحليلگر مسائل عربي تلويزيون رژيم اسرائيل در اين زمينه گفت: "ايران خروج نيروهاي آمريکايي از عراق و ممانعت اين کشور از حمله نظامي به سوريه را دال بر ضعف و ناتواني واشنگتن در اين مرحله مي داند".

گرانوت مدعی شد: "تهران شرايط کنوني و فرصت بدست آمده را غنيمت شمرده، و فعاليتهاي گسترده اي را برای پيشبرد برنامه هسته اي در پيش گرفته است".

 

دکتر "محسن صالح" نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي در بررسي اين گزارش در گفتگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه" (از نگاه رسانه هاي اسرائيل) شبکه خبري العالم تصريح کرد: "اراده و عزم راسخ جهوري اسلامي ايران در پيشبرد برنامه هسته اي صلح آميز، همه اقدامات صهيونيستها براي اختلال در روند اين برنامه را با بن بست مواجه کرده است".

وي گفت: "پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه هاي مختلف نظامي و علمي و اقتصادي اين کشور را به يک قدرت فرامنطقه اي تبديل کرده است و همه توطئه هاي رژيم اسرائيل و حاميان سنتي او را در ايجاد وقفه در مسير پيشرفت و توسعه و آبادي ايران ناکارآمد ساخته است".

محسن صالح تاکید کرد: "ریيس کابينه و وزير جنگ رژيم صهيونيستي بهتر است پيش از هر اقدام نابخردانه، بازنگری شکست تلخ در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه را در اولويتهاي برنامه هاي خود قرار دهند".

محسن صالح با اشاره به ناکارآمدي سامانه گنبد آهنين صهيونيستها در برابر موشکهاي مقاومت تصريح کرد: "حملات موشکي اخير مقاومت به مواضع رژيم صهيونيستي، خود مصداقي روشن بر ناکار آمدي اين سامانه، و پوشالي بودن ادعاهاي آنان در خصوص توانمنديهاي اين سامانه است".



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها