دبيرکل حزب الله لبنان:

پاسخ ايران به هرتعرضي کوبنده خواهد بود(4)

پاسخ ايران به هرتعرضي کوبنده خواهد بود(4)
جمعه 20 آبان 1390 - 16:14

دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد: ايران کشوري قدرتمند و يکپارچه و داراي رهبري بي نظير درجهان است و هرگونه تعرضي را به طور کوبنده و مضاعف پاسخ خواهد داد.

واکنش رهبر ايران به اسراييل کوبنده بود

سيد حسن نصرالله با اشاره به قدرت ارتش و ملت جمهوري اسلامي ايران، به تهديد هاي اخير رژيم صهيونيستي براي حمله به تاسيسات هسته اي تهران اشاره کرد وگفت: حضرت آيت الله خامنه اي ديروز (پنجشنبه) واکنشي واضح و کوبنده به تهديدهاي رژيم صهيونيستي نشان دادند.
 
دبيرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد شدت گرفتن تهديدها بوديم و به ناگاه مساله احتمال حمله دشمن اسراييلي به تاسيسات هسته اي ايران مطرح شد ، رهبران ايراني به اين تهديدها واکنشي قاطع و کوبنده دادند و بالاترين و واضح ترين واکنش را ديروز آيت الله خامنه اي نشان دادند که کاملا منطبق بر واقعيت بود.

حمله به ايران و سوريه منطقه را به جنگ مي کشاند

وي خطاب به دشمنان ايران گفت: آن ها بايد بدانند که حمله به ايران و سوريه ، به اين دو کشور محدود نخواهد شد بلکه همه منطقه را دربرخواهد گرفت.

دبيرکل حزب الله لبنان همچنين خاطرنشان کرد: آمريکا مي خواهد ايران را تسليم کند و آنرا به مذاکرات مستقيم مجبور نمايد ولي ايران با اين مساله مخالف است و نيز مي خواهد که سوريه را هم تسليم کند تا آنچه را که سوريه درگذشته به آن تن نداده ، اکنون براين کشور تحميل کند.

ايران قدرتمند از تهديدها نمي ترسد

وي افزود: ايران ِ قدرتمند، با ارتش و ملت و وحدتي که دارد ممکن نيست از تهديدها و ناوگان ها بترسد.

سيد حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ارتش هاي آمريکايي تمام مناطق اطراف ايران را اشغال کرده اند به طوري که اين نيروها اينک در همه کشورهاي هم مرز با ايران حضور دارند اما اين مساله ايران را تضعيف نکرد و نتوانست آن را به مذاکرات مستقيم با آمريکا وادار کند.

تلاش آمريکا براي سرپوش بر شکست در عراق

وي افزود: اينک قرار است در اواخر سال جاري ميلادي آمريکا از عراق خارج شود و اين شکستي بزرگ براي طرح آمريکا در منطقه است ، اگر کمي به عقب برگرديم در سال 2000 برخي بر اين باور بودند که مقاومت در لبنان پيروز نشده است، اينک نيز ممکن است کساني پيدا شوند که ادعا کنند اين آمريکا است که تصميم گرفته از عراق خارج شود.

دبيرکل حزب الله لبنان گفت: زيان هاي اقتصادي و خسارت هاي نظامي که به نيروهاي آمريکايي وارد شده است سبب شکست اين کشور در عراق شده است.

سيد حسن نصرالله افزود: بايد به اين مساله اشاره کنيم که آمريکا قادر نيست زير آتش نظامي از عراق خارج شود بنابراين بايد زير آتش رسانه اي اين کشور را ترک کند که من آن را " جنگ هراسي در منطقه " مي نامم.

وي گفت: هدف ، اين است که خبر خروج نيروهاي آمريکا از عراق عادي جلوه داده شود و کسي به آن توجه نکند. اين در حالي است که بايد به مساله خروج آمريکا از عراق توجهي ويژه داشت زيرا اين مساله نتايج متعددي خواهد داشت.

آمريکا در صدد انتقام از ايران و سوريه براي شکست درعراق

سيد حسن نصرالله اظهار داشت: بديهي است که دولت آمريکا کشورهايي که در شکست طرح آمريکا براي منطقه تاثير داشته اند را مجازات کند و دو کشوري که در برابر اشغالگري آمريکا در عراق ايستادند و از پايمردي ملت عراق حمايت کردند ايران و سوريه بودند ؛ آمريکا مي خواهد به اين کشورها بگويد " همچنان چماق خود را بالاي سر شما نگه خواهم داشت. " تصور کنيد که آمريکا از عراق خارج شود و به شکست خود اعتراف کند.

تحولات منطقه درراستاي قويتر شدن محورمقاومت

دبيرکل حزب الله لبنان  با اشاره به تحولاتي که درمنطقه رخ داده است؛ گفت: اين يک مساله کاملا" قطعي است که سرنگوني رژيم زين العابدين بن علي در تونس ضرري براي آمريکا و غرب بود و اين مساله در مورد ليبي و مصر نيز صدق مي کند.

وي افزود: قطعا" سرنوشت تحولات منطقه در اين راستا است که محور مقاومت قويتر و بزرگ تر مي شود و اين مساله امکان هم پيمانان جديد را براي مقاومت فراهم خواهد کرد.

دوران شکست مقاومت به سرآمده است

دبيرکل حزب الله لبنان ، خاطرنشان کرد صحبت از ضعف و ضعيف بودن و عقب نشيني دراين دوره ديگر به پايان رسيده است و ما اکنون در مناسبت روز شهيد تاکيد مي کنيم که از زمان "آغازگري دوره شهادت طلبان" يعني اقدام شهيد احمد قصير تا به امروز ، ما وارد دوران پيروزي شده ايم و دوران شکست تمام شده است.

 سيد حسن نصرالله خطاب به ملت لبنان خاطرنشان کرد: کاري که ما بايد در اين دوره انجام دهيم ، اين است که خون شهيدان را حفظ کنيم و راه آنان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها