عضو حزب دمکرات آمريکا:

حمله به ایران اقتصاد جهان را تهدید می کند

حمله به ایران اقتصاد جهان را تهدید می کند
شنبه 21 آبان 1390 - 06:55

عضو حزب دمکرات آمريکا با تاکيد بر اينکه اقتصاد جهاني در صورت حمله به ايران تهديد خواهد شد، اظهار داشت: آمريکا نمي خواهد وارد جنگي جديد در منطقه خصوصا با ايران شود.

"مهدي عفيفي" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، اظهار داشت: آمريکا به دلایل فراواني همچون مسائل اقتصادي و افزایش قيمت نفت نمي خواهد که خود را وارد جنگ با ايران کند، زیرا اقتصاد جهاني در صورت حمله به ايران تهديد خواهد شد.

عفيفي افزود : اسرائيل تصميماتش را خود اتخاذ مي کند و اگر ببيند که امنيت اش تهديد شده، احتمالا به ايران حمله کند و آمريکا نيز در اين صورت تنها به حمايت فنی از اسرائيل خواهد پرداخت.

عضو حزب دمکرات آمريکا، با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال تشدید تحریم ها علیه ایران است، گفت : دولت آمريکا نمي خواهد که جنگي ديگر در منطقه عربي و اسلامي در تاريخش ثبت شود، و براي جنگيدن با ايران و هيچ کشور ديگري آمادگي ندارد.

عفیفی گفت: روسيه اعلام کرده که با ايران براي ساخت تعداد بيشتري نیروگاه هسته اي توليد انرژي برق همکاري خواهد کرد؛ آمريکا از اين همکاري نگران است، اما اين همکاري منجر به بروز مشکل سياسي ميان روسيه و آمريکا نمي شود.



پربیننده ترین خبرها