جنگ اطلاعاتی ایران وغرب دررسانه اسرائیلی

جنگ اطلاعاتی ایران وغرب دررسانه اسرائیلی
يکشنبه 4 دی 1390 - 06:04

ضبط مکالمه تلفني جاسوس آمريکايي با سازمان سيا در ايران پس از دستيابي ايران به هواپيماي جاسوسي آمريکا، توجه رسانه هاي رژيم صهيونيستي را جلب کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "جنگهای اطلاعاتی ایران و غرب بدون وقفه ادامه دارد".

وی افزود: "وزارت اطلاعات ایران اخیرا اعلام کرده است یک جاسوس آمریکایی ایرانی الاصل را شناسایی و بازداشت کرده است. وزارات اطلاعات ایران به شبکه مخابراتی رخنه کرده و گفت وگوی تلفنی جاسوس آمریکایی با سازمان سیا را ضبط کرده است".

وی گفت: "ایرانیها پس از شناسایی و سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا، این جاسوس را شناسایی و دستگیر کردند".

گزارشگر اسرائیلی افزود: "مسؤولین واشنگتن در خصوص عملکرد هواپیمای جاسوسی اعتراف کردند که این هواپیما بطور تصادفی وارد حریم هوایی ایران نشده است. هدف از ورود این هواپیمای جاسوسی به حریم هوایی ایران، جمع آوری اطلاعات در زمینه برنامه هسته ای این کشور بود".

وی خاطرنشان کرد: "آنچه نگرانی مقامات واشنگتن را در خصوص شناسایی و تحت کنترل در آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایرانیها برانگیخت، آن است که این هواپیما بدون آنکه منهدم شود با سلامتی کامل تحت کنترل ایرانیها در آمد".

این گزارش اظهار داشت: "ایرانیها سیگنالهای هدایت کننده این هواپیما را مختل کرده، و وضعیت این هواپیما را تغییر دادند. ایرانیها پس از خارج کردن هواپیما از کنترل ماهواره های آمریکایی، توانستند این هواپیما را بدون درد سر فرود آورند".

 

دکتر"احمد جابر" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: "دستاوردهای اخیر ایران در زمینه جنگ اطلاعاتی، آمریکا و اسرائیل را از توان و قدرت نهادهای اطلاعاتی ایران شگفت زده کرد".

وی گفت: "پیروزیهای اخیر ایران در زمینه جنگ اطلاعاتی، عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا را مختل کرد".

احمد جابر خاطرنشان کرد: "عملکرد سازمان اطلاعات ایران در رخنه کردن به سامانه های جاسوسی واشنگتن، سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل را دچار سردرگمی کرد".

 

25-8:02



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها