سکوت جهانی درباره جنایتها دربحرین

سکوت جهانی درباره جنایتها دربحرین
شنبه 1 بهمن 1390 - 18:37

دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين با اشاره به جنايتهاي بزرگ رژيم آل خليفه در اين کشور، سکوت کشورهاي جهان در قبال اين جنايتها را محکوم کرد.

"فاضل عباس" شامگاه شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: نیروهای آل خلیفه امروز با هدف قرار دادن شرکت کنندگان در مراسم تشییع شیهد "یوسف الموالی" جنایت بزرگ دیگری مرتکب شدند.

وی افزود: روی پیکر شهید الموالی آثار شکنجه دیده می شد، امری که با داستان وزارت کشور مبنی بر غرق شدن او تناقض دارد.

فاضل عباس انتشار خبرهای ساختگی درباره شهید یوسف الموالی و همچنین حمله به شرکت کنندگان در مراسم تشییع او را به شدت محکوم کرد.

فاضل عباس با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر ربوده شدن "یوسف امرالله" دبیرکل جمعیت "الاخاء" (برادری) به دست عناصر مسلح رژیم آل خلیفه، این رژیم را مسئول سلامت وی دانست و خواستار اعلام محل نگهداری او شد.

دبیرکل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین سکوت کشورهای جهان را در قبال جنایتهای بزرگی که در این کشور روی می دهد، محکوم کرد و گفت: ملت بحرین تا تحقق همه مطالبات مشروعش، ایستادگی خواهد کرد.

فاضل عباس با اشاره به مخالفت گروه های سیاسی بحرینی با اصلاحات پیشنهادی پادشاه، خاطرنشان کرد: ما از طریق شبکه العالم، از پادشاه بحرین می خواهیم این اصلاحات را به همه پرسی بگذارد؛ مخالفان آماده پذیرش نتایج این همه پرسی هستند.

وی گفت: ما از رژیم می خواهیم که دور زدن مطالبات مردم را کنار بگذارد، بویژه آنکه در بحرین مشکلی تحت عنوان شیعه و سنی وجود ندارد، بلکه بحران این کشور قانون اساسی و عمل نکردن به مطالبات مردم است.

 

 

FF-21-17:02



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها