اصرار آل خلیفه بر سرکوب مردم بحرین

اصرار آل خلیفه بر سرکوب مردم بحرین
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:21

عضو مركز حقوق بشر جوانان بحرين از پافشاري رژيم آل خليفه براي سركوب مردم با وجود انتقادهاي بين المللي خبرداد و گفت:اقدامات سركوبگرانه رژيم بحرين تحت حمايت برخي طرف هاي منطقه اي و بين المللي ادامه يافته است .

"محمد المسقطي" روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم افزود : رژيم آل خليفه  ترسي از انتقادها ندارد و به انتقادهاي پياپي مؤسسات بين المللي و سازمان ملل متحد درخصوص سركوب مردم بحرين اهميت نمي دهد .

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز رژيم حاكم بحرين مرتكب مي شود ، تحت حمايت دولت هاي منطقه اي و بين المللي است و اين دولت ها به صورت علني و غيرعلني از این رژيم حمايت مي كنند.

عضو مركز حقوق بشر جوانان بحرين تصریح کرد:حمله مزدوران رژيم آل خلیفه به تشييع كنندگان پيكر شهيد " محمد المولي " در قبرستان المحرق نشان مي دهد كه این رژيم همچنان گزينه خشونت و دیکتاتوری را در دستور کار دارد.

المسقطی گفت:اصلاحاتي كه رژيم آل خلیفه مدعي اجراي آن است ، صوري مي باشد و با این بهانه مي خواهد وجهه خود را در رسانه هاي خارجي خوب جلوه بدهد و فرصت كافي براي سركوب مردم كسب كند.

وی، اصلاحات ادعائي رژيم بحرین را تأمين كننده حقوق و مطالبات مردم این کشور ندانست و افزود: رژيمي كه ادعاي اصلاحات مي كند ، با همه توان قدرت را حفظ كرده است و به كسي اجازه مشاركت در قدرت را نمي دهد.

عضو مركز حقوق بشر جوانان بحرين خاطرنشان کرد:مخالفان رژیم بحرين اگر مي خواهند صداي خود را به گوش مسئولان برسانند ، بايد هيچ امتيازي به رژيم ندهند،از ميادين خارج نشوند و به اعتراضات خود تا تحقق مطالباتشان ادامه دهند.

وی تصریح کرد: چشم پوشي مخالفان رژیم آل خلیفه ازهر يك ازمطالبات خود به معناي چشم پوشي از حقوق ملت بحرین است .

المسقطي گفت : مخالفان رژیم بحرين به وضوح اعلام كرده اند كه به ميدان لؤلؤه بازخواهند گشت و اعتراضات خود را در اين ميدان از سرخواهند گرفت .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها