هشدار آمریکا به اسرائیل درباره ایران

هشدار آمریکا به اسرائیل درباره ایران
يکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:09

رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا که در تل آويو بسر مي برد به مسؤولان رژيم صهيونيستي در خصوص حمله به تأسيسات هسته اي ايران هشدار داد.

به گزارش روز یکشنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم، "اودي سيگل " تحليلگر مسائل راهبردي کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در اين خصوص اظهار داشت: "ژنرال دمسي پيش از بازگشت به آمریکا در گفتگو با مسؤولان اسرائيلي برنگراني کشورش از روند برنامه هسته اي ايران تاکيد کرد. دمسي مستقيما به مسؤولان اسرائيلي گفت: لطفا در خصوص تعامل با ايران ما را غافلگير نکنيد".

سيگل افزود: "نتانياهو در گفتگو با رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا، از مقامات واشنگتن خواست تا همه توان خود را براي اعمال تحريمات هرچه بيشتر عليه ايران بکار بندند".

تحليلگر اسرائيلي با اشاره به گفتگوهاي رئيس رژيم اشغالگر و رئيس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائيل، خاطرنشان کرد: "شيمون پرز در گفتگو با دمسي گفت ما به اوباما اعتماد مي کنيم. راهکارهاي او کاملا صحيح است".

 

"محمد خواجه" کارشناس مسائل نظامي و راهبردي در بررسي اين گزارش در گفت وگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه" (ازنگاه رسانه هاي اسرائيل) شبکه العالم تصريح کرد: شکست آمريکا در جنگهاي عراق و افغانستان خسارتهاي جبران ناپذيري به ساختار نظامي اسرائيل وارد کرد، و قدرتهاي اين کشور را در زمينه هاي مختلف تضعيف کرد. بنابراين آمريکا همواره از شعله ور ساختن جنگ جديد در منطقه خودداري مي کند".

وي گفت: "صهيونيستها با درک نقطه ضعف آمريکا در زمينه خودداري از حمله به ايران، در صدد بهره جستن از حمايتهاي سياسي و اقتصادي و نظامي آمريکا هستند".

 

 

8:16



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها