نامه التماس همسر مبارك به سران 9 کشور جهان

از اعدام مبارک جلوگیری کنید

از اعدام مبارک جلوگیری کنید
سه شنبه 11 بهمن 1390 - 08:44

سوزان مبارك همسر حسني مبارك رئيس جمهور سابق مصر پايان هفته گذشته نامه التماسي به 9 تن از سران جهان از جمله باراك اوباما، آنگلا مركل، عبدالله شاه سعودي، نيكلا ساركوزي و ديگران ارسال كرده و از آنها خواسته است براي خروج خود و فرزندانش از مصر و جلوگيري از صدور حكم اعدام همسرش پا در مياني كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم روزنامه اسرائیلی اسرائیل الیوم در شماره روز گذشته خود با اشاره به این نامه آورده که احتمال مي رود اين سران حتي زحمت پاسخ دادن به اين نامه را به خود ندهند. 
سران جهان بر اساس احساسات عمل نمي كنند و اكثر آنها نيز احساساتي در قبال فرد مستبدي كه 30 سال بر كشورش حكومت و همه ويژگيهاي يك كشور پليسي را فراهم كرده بود حتي اگر عملگرا، ميانه رو و طرفدار غرب باشد ندارند.
چنانچه سران ارتش مصر تصميم بگيرند به التماس سوزان مبارك پاسخ و خانواده وي را نجات دهند با حمله مشترك جوانان ميدان التحرير و اخوان المسلمين روبرو خواهند شد. سران ارتش هيچ اهميتي به اين مسئله نمي دهند و به نظر نمي رسد اقدامي براي لغو مجازات مرگ مبارك و زنداني فرزندانش انجام دهند.
محاكمه مبارك به زودي پايان خواهد يافت و بسيار دشوار است بدانيم چيزي از عدالت در آن خواهد بود يا نه. جوانان ميدان التحرير جشن خواهند گرفت و اين لحظه نادري از آرامش ارزان قيمت خواهد بود.
پس از دانستن نتايج انتخابات و پس از آنكه روشن شد اين مجلس نمايندگان جديد است كه كميته تدوين قانون اساسي جديد را مشخص خواهد كرد و ارتش چاره اي به جز همكاري با اخوان المسلمين نخواهد داشت و اينكه اخوان المسلمين طرف طبيعي معادله در رويارويي با سلفيها خواهند بود، سرنوشت مرگبار خانواده مبارك تا حدودي براي مردم سرگرم كننده و آرام كننده خواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها