هشدار لحود به اعراب درباره اقدام ضد سوریه

هشدار لحود به اعراب درباره اقدام ضد سوریه
سه شنبه 11 بهمن 1390 - 17:30

رييس جمهوري سابق لبنان با هشدار درباره اقدامات دشمنان امت و برخي کشورهاي عربي براي بين المللي کردن بحران سوريه، تأکيد کرد از منشور اتحاديه عرب چيزي جز نام آن باقي نمانده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "امیل لحود" امروز تأکید کرد: شتاب برای بین المللی کردن بحران سوریه به نفع هیچکدام از کسانی که به دنبال این موضوع هستند، نمی باشد. آنها در تلاشهایی مأیوسانه و برای فرار از بحرانهای داخلی و مالی به دنبال ضربه زدن به ثبات سوریه هستند، و با ثروت اعراب، امت عربی را هدف قرار داده اند.

لحود خاطرنشان کرد: توقف کار هیأت ناظران عرب دلایلی دارد، چراکه آنها دریافتند گزارش ناظران فاقد هرگونه اتهام ضد نظام سوریه برای برافروختن آتش فتنه است؛ و در این گزارش به حملات عناصر مسلح، با سلاح های وارد شده برای کشتار انسانهای بی گناه و حامیان سرزمین سوریه و خبرنگاران خارجی و نابودکردن دارایی ها اشاره شده است.

لحود با هشدار به امت عربی درباره مشارکت در متوقف کردن قلب تپنده اعراب، و توطئه ضد یک رئیس عربی جوان که مخالف طرح های سلطه جویانه ای است که عزت و کرامت اعراب و مسأله اصلی آنها را هدف قرار داده، تأکید کرد: سوریه قوی تر است و این کشور با کفن دلاورانش در حال ظهور است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها