ناکارآمدی فشارهای غرب علیه ایران

ناکارآمدی فشارهای غرب علیه ایران
جمعه 14 بهمن 1390 - 16:29

نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد، پرتاب موفقيت آميز ماهواره نويد، ناکارآمد بودن فشارهاي غرب براي جلوگيري از حركت ملت در مسير پيشرفت و شكوفايي را ثابت مي کند.

پس از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره هاي اميد و رصد به فضا، در دومین روز از دهه مبارک فجر، متخصصان ایرانی ماهوراه "نويد علم و صنعت" را با موفقیت کامل در مدار زمين قرار دادند.

ماهواره نوید علم و صنعت که 50 کیلوگرم وزن دارد، در ماموریت 18 ماهه خود در فضا هر 90 دقیقه تصویری را به زمین مخابره می کند.

"حسين ابراهيمي"، روز جمعه در مصاحبه با شبكه خبري العالم با اشاره به پرتاب موفقيت آميز ماهواره نويد علم و صنعت، گفت:  قدرت هاي جهاني بايد بدانند كه تحريم ايران هيچ تأثيري نخواهد داشت، و عزم و اراده ملت ايران را براي حركت در مسير پيشرفت علمي و اقتصادي مصمم تر و راسخ تر خواهد كرد.

وی افزود: ايران با دست يابي به فناوري هوا فضا، رتبه بالایي را در سطح جهان كسب كرده است؛ و ملت ايران همچنان به حركت خود در مسير پيشرفت تا دست يابي به درجات عالي در همه زمينه های علمی ادامه خواهد داد.

ابراهيمي گفت: پيوستن ايران به كشورهاي داراي فناوري هوافضا بيانگر ناكارآمدي فشارهاي غربي و تحريم اقتصادي ايران است، و ثابت می کند كه فشارها نمي تواند حركت ملت ايران در مسير پيشرفت را متوقف كند.

 

3/02-10:30



پربیننده ترین خبرها