صادق الحسینی:

مقام معظم رهبری معادله تهدید دربرابر تهدید را مطرح کردند

مقام معظم رهبری معادله تهدید دربرابر تهدید را مطرح کردند
شنبه 15 بهمن 1390 - 09:52

محمد صادق حسيني نويسنده و تحليلگر سياسي ايراني تأكيد كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در خطبه هاي نماز جمعه تهران معادله مهم تهديد در مقابل تهديد را مطرح كردند كه قبلا در هنگام برگزاري رزمايش ولايت 90 نيز آن را مورد تأكيد قرار داده بودند.

محمد صادق حسيني در گفتگو با شبكه خبري العالم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از يك سو بر منطق حكمت، عقلانيت و اهميت پيشرفت علمي به عنوان سلاحي براي بيداري اسلامي جديد تأكيد كردند و از سوي ديگر به عنوان فرمانده كل نیروهای مسلح بيانات مهمي اظهار داشتند و به طور تلویحی تصريح كردند که ايران آماده رويارويي بزرگ با رژيم صهيونيستي است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که از این پس هرجا هر ملتی یا گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما به او کمک می کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این مسئله نداریم.

این تحلیلگر افزود: معادله جديدي كه مقام معظم رهبري در سطح منطقه افزودند عبارت از تحول ژئو استراتژيكي است كه به وجود آمده و هيچ كس اعم از آمريكا يا ناتو قادر به تغيير آن نيست؛ آمریکا و ناتویی که تلاش مي كنند انقلاب هاي عربي را به سرقت برده و موج سواري كنند.

اين تحليلگر سياسي با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه افزود: حقايق فوق به معني وجود دو اردوگاه در منطقه است؛ اردوگاه اسلام ناب محمدي به رهبري جمهوري اسلامي ايران و اردوگاه اسلام امريكايي كه گاهي رنگ و بوي ليبراليسم به خود مي گيرد و گاهي به صورت تحجر و فرقه گرايي درمي آيد اما در هر حال تابع امريكا و ناتو است.

صادق الحسینی گفت: همه مردم و ملت هاي منطقه بايد ميان قرار گرفتن در اردوگاه اسلام ناب محمدي كه از شمال افريقا تا خليج فارس پيروزي هايي را به دست آورده است و اردوگاه شيطان بزرگ، امريكا يك گزينه را انتخاب كنند.

صادق الحسيني بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر حضور ايران در همه جبهه هاي مبارزه با رژيم صهيونيستي و حمايت از همه كشورهاي مقاوم در برابر اين رژيم را يك گام به جلو در مواضع ايران دانست و گفت: ما تاكنون بارها از مقامات عالي رتبه ايران شنيده ايم كه بر حمايت از مقاومت فلسطين و لبنان در مقابل رژيم صهيونيستي تأكيد كرده اند اما امروزه علاوه بر موضع فوق شاهد آن هستيم كه ايران آمادگي خود را براي پرداخت هزينه اين رويارويي در موازنه قوا را اعلام كرده است. اين امر به منزله تغيير در جغرافياي سياسي منطقه و به اين معناست كه تهديدات آمریکا فاقد ارزش و اعتبار و از تهديدات رژيم صهيونيستي بي پايه تر است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها