انقلاب اسلامي ایران فلسطين را زنده كرد

انقلاب اسلامي ایران فلسطين را زنده كرد
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:45

يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاكيد كرد كه امام خميني ( ره ) با هدايت و پيروزي انقلاب اسلامي توانست محوري قدرتمند با رويكرد آزادسازي فلسطين و قدس شريف ايجاد و فلسطين را در دلهاي امت اسلامي زنده كند.

"احمد المدلل" روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مساله فلسطين دغدغه اول امام راحل بود و اكنون به مساله اصلي جهان عرب و جهان اسلام تبديل شده است.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران توانست در مقابل استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي بايستد و ملت فلسطين با ياري گرفتن از انقلاب اسلامي است كه در مسير پيروزي به مبارزه تا نابودي رژيم صهيونيستي ادامه مي دهد.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي خاطر نشان كرد: سرنگون شدن حكومت شاهنشاهي ايران كه حامي راهبردي و سرسخت استكبار جهاني و به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي بود ، سبب نيرو گرفتن پايداري ملت فلسطين شد و ضربه اي مهلك به جبهه استكبار وارد كرد.

وي تاكيد كرد: امام خميني (ره) تلاش كرد امت اسلامي را بيدار كند و مساله فلسطين را در قلب اين امت جاي دهد و اين گونه بود كه فلسطين امروز مهم ترين مساله ملت هاي عرب و اسلامي است.

المدلل تاكيد كرد: ملت هاي عرب و اسلامي پس از گذشت بيش از 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، ضد استعمار، استبداد و ظلم و خفقان قيام كرد و دغدغه آزادي فلسطين و قدس شريف از وجود پليد رژيم صهيونيستي به اولويت نخست اين ملت ها تبديل شد.

11-9:48

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها