سخنگوي ائتلاف 14 فوريه مطرح کرد:

فراخوان حضور در میدان اللؤلؤه بحرین

فراخوان حضور در میدان اللؤلؤه بحرین
پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 - 19:35

العالم، لندن- سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرين از مردم اين كشور براي حضور گسترده در ميدان اللؤلؤه در منامه در روز جمعه دعوت کرد.

"عبد الرئوف الشايب" عصر روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: همه گروه ها از اقشار مختلف مردم بحرين خواسته اند كه با عزيمت به ميدان اللؤلؤه (شهدا) برخواسته خود مبني بر سرنگوني رژيم حاكم تاكيد كنند.

سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرين،اظهار داشت: مسئولان رژيم آل خليفه اخيرا شيوه هاي متعددي را براي كشتار مردم در پيش گرفته اند كه از جمله آن مي توان به ربودن افراد ،شكنجه، متصل كردن آنان به جريان برق، شليك گازهاي سمي به داخل منازل، بستن در ها به روي صاحبان و پرتاب مردم از طبقه هاي سوم و چهارم ساختمان ها به پايين اشاره كرد.

وي اظهار داشت: پيش از اين نيز، رژيم صدام، ديكتاتور معدوم عراق دست به چنين اقداماتي عليه مردمش زده بود.

عبدالرئوف الشايب تاكيد كرد: بازگشت به ميدان شهدا بيشتر از اينكه يك هدف باشد، يك راهکار براي سرنگوني رژيم حاكم و آزاد كردن پايتخت از دست عناصر مزدور اين رژيم است.

سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرين، درباره هشدارهاي آمريكا به مردم بحرين درخصوص بازگشت به ميدان شهدا و نيز حضور گسترده نيروهاي امنيتي بحريني وسعودي، گفت: ميدان اللؤلؤه يا شهدا محل ريخته شدن خون بسياري از جوانان ما و كانون شروع انقلاب در بحرين است و حضور در اين ميدان، يكي از راه هاي اعمال فشار بر رژيم بحرين و فاش كردن ادعاي اين رژيم براي برقراري گفتگو و دموكراسي است.

الشايب از سازمان هاي حقوقي خواست كه با سفر به بحرين مشاهده كنند در صورتيكه مسئولان بحريني از ابزارهاي جنگي و نظامي عليه مردم بحرين استفاده نكنند، چگونه صدها هزار نفر از معترضان در ميدان شهداء جمع می شوند.

16/02-14:53

پربیننده ترین خبرها