تهدید صهیونیستها برای یورش به مسجد الاقصی

تهدید صهیونیستها برای یورش به مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 - 09:46

موسسه اوقاف و ميراث الاقصي در فلسطين خاطرنشان كرد، شهرك نشين هاي صهيونيست ساکن شهرك كريات اربع اعلام كرده اند قصد دارند به مسجد الاقصي يورش برده تا مراسم ويژه يهوديان را در آنجا ادا كنند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از منابع خبری، این موسسه فلسطینی برای مقابله با تهدیدات صهیونیست ها خواستار حضور مسلمانان در مسجدالاقصي و اقامت در آن شده است.

موسسه اوقاف و ميراث الاقصي در فلسطين افزود: برخي سايت‌هاي اسرائيلي وابسته به تندروها با صدور اعلاميه‌هايي، حمله به مسجد الاقصی به مناسبت آغاز ماه عبري را خواستار شده اند.

در این اعلامیه ها آمده است: با آغاز ماه عبری به آنجا (مسجد الاقصی)، جبل المعبد و جبل الهيكل مي‌رويم تا حاكميت اسرایيل را تقويت كنيم ، در آنجا نماز اقامه و دعا خواهیم کرد تا از شر همه جانبه عرب ها خلاص شویم  که خواهان اخراج يهوديان از شهرك‌ها و اسراییل هستند.

در این اعلامیه ها اضافه شده است: اتوبوس هایی بطور مجانی صهیونیست ها را به مسجد الاقصی می برد.

موسسه الاقصي نیز درباره پيامدهاي خطرناك حمله و يورش صهیونیست ها به مسجد الاقصي هشدار داده و اشغالگران را مسئول هرگونه اقدامي عليه این مسجد مبارک دانسته است.

این موسسه ضمن درخواست از جهان اسلام و عرب  براي دفاع فعالانه از مسجد لاقصي تاكيد كرده كه قدس امانتي در دست بيش از يك ميليارد و 700 ميليون مسلمان در جهان است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها