هسته های داعش در دو استان عراق فرو می پاشد

هسته های داعش در دو استان عراق فرو می پاشد
سه شنبه 20 تير 1396 - 18:36

هسته های گروه تروریستی داعش در استان های دیالی و صلاح الدین دچار انشعاب و فروپاشی شده اند.

العالم - عراق

سید جبار المعموری از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد: هسته های گروه تروریستی داعش در استان های دیالی و صلاح الدین دچار انشعاب شدید شده اند و دهها تن از عناصر این گروه تروریستی درصدند خودشان را به دستگاههای امنیتی تسلیم کنند.

المعموری افزود: در سه روز اخیر، هسته های داعش در این دو استان که شامل شماری از اهالی این دو استان می باشد به شدت دچار دودستگی شده اند.

این فرمانده حشد شعبی با تأکید بر اینکه پایان جنگ موصل، به تبلیغات داعش پایان داد و دروغ ها و ادعاهای باطل آن را علنی کرد گفت: دهها تن از اهالی فریب خورده استان های دیالی و صلاح الدین توسط داعش، خودشان را تسلیم نیروهای امنیتی کرده اند تا پرونده امنیتی شان بسته شود.

المعموری تصریح کرد: شماری از عشایر در استان های دیالی و صالح الدین به به طور جدی اعضای تحت تعقیبشان را ترغیب می کنند به طور داوطلبانه خودشان را تسلیم نیروهای امنیتی کنند تا دستگاه قضایی پرونده آنها را بررسی و مختومه کند. همچنین تحرکات گسترده ای در این زمینه انجام شده و نتایج مثبتی به دست آمده است.

المعموری پیش بینی کرد: به دنبال یکسره شدن جنگ در موصل و هلاکت ابوبکر البغدادی، در زمینه فروپاشی هسته های پنهان وابسته به گروه تروریستی داعش در استان های دیالی و صلاح الدین، تحولات بزرگی به وجود خواهد آمد. از این رو، باید این فرصت استفاده و با گشاده رویی از آن استقبال کرد و حق محاکمه عادلانه با هدف بسته شدن پرونده افراد تحت تعقیب در چارچوب قانون را برای همه افراد تحت تعقیب فراهم کرد.

یادآور می شود امروز سه شنبه بخشدار ابی صیدا اعلام کرد امروز در یک اقدام بی سابقه، برای اولین بار شش فرد تحت تعقیب به اتهام اقدامات تروریستی، به طور داوطلبانه خودشان را تسلیم نیروهای امنیتی کردند تا دستگاه قضایی پرونده آنها را بررسی و مختومه نماید.

216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها