مرگ 1000 شهروند در حمله ائتلاف آمریکا به موصل

مرگ 1000 شهروند در حمله ائتلاف آمریکا به موصل
چهارشنبه 21 تير 1396 - 12:20

روزنامه "آی" چاپ انگلیس از کشته شدن 1000 شهروند در جریان حملات ائتلاف آمریکا به موصل خبر داد.

العالم - عراق

روزنامه "آی" چاپ انگلیس در گزارش خود به قلم پاتریک کاکبرن نوشت: شاهدان عینی تاکید کرده اند که ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا از قدرت نظامی بیش از حد در موصل استفاده کرده است.

در این گزارش با عنوان "در حمله هوایی به تک تیرانداز داعش، یک خانه به طور کامل منهدم شد"، آمده است: قصی 47 ساله یکی از شاهدان عینی است که می گوید در محله آنها عناصر داعش زیادی حضور نداشتند اما آنها بمب های زیادی را بالای سرما ریختند و بین 600 تا 1000 نفر کشته شدند وگمان می کنم در این حملات 600 تا 1000 نفر کشته شده اند.

این شاهد عینی سپس تصوری از قبل و بعد از ویرانی کامل منزل خود نشان داد و گفت: هیچ یک از عناصر گروه تروریستی داعش در این منزل نبود بلکه خانواده ابوعماد در آن زندگی می کردند که گنج نفر آنها و دو عابر در اصابت موشک کشته شدند.

سعد عامر از پرسنل داوطلب پزشکی در شرق و غرب موصل نیز به کاکبرن گفت: حملات هوایی به منطقه شرق موصل کم ولی دقیق بود اما این حملات به غرب شهر زیاد و بدون نظم و سازماندهی بود.

عامر تصریح کرد: کسی از تعداد دقیق قربانیان در موصل آگاه نیست اما اجساد زیادی همچنان در دمای بالای 47 درصد در زیر آوار ویرانی ها می باشد.

6

پربیننده ترین خبرها