تنبل ترین مردمان جهان..پیشتازی 4 کشور عربی

تنبل ترین مردمان جهان..پیشتازی 4 کشور عربی
دوشنبه 26 تير 1396 - 01:21

 نتایج تحقیقات جدید حاکیست که چهار کشور عربی از جمله عربستان سعودی در صدر جدول تنبل ترین کشورهای دنیا قرار دارند.

العالم – گوناگون

در تحقیقات دانشگاه استنفورد آمریکا که حدود 717 هزار مرد و زن از 111 کشور جهان را دربرگرفته، فهرستی از تنبل ترین کشورهای جهان ارائه شده است.

روزنامه الدیار نوشت: کارشناسان با نصب یک نرم افزار بر روی تلفن همراه افرادی که مشمول این تحقیق شدند، فعالیت های روزمره آنها را در یک بازه زمانی مشخص کنترل کردند.

"اسکات دیلب" استاد هندسه بیولوژیک دانشگاه استنفورد آمریکا و یکی از مجریان این تحقیق گفت:"این تحقیق هزار بار از تحقیقات مشابه سابق بزرگ تر بود.

در نتیجه این تحقیقات اندونزی در مرتبه اول جدول تنبل ترین مردمان دنیا قرار گرفت زیرا ساکنان این کشور به طور متوسط روزانه 3.513 قدم پیاده روی می کنند و این درحالی است که اهالی هنگ کنگ به عنوان فعال ترین مردمان جهان روزانه 6.880 قدم راه می روند.

بر اساس این گزارش 4 کشور عربی در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز به عنوان تنبل ترین کشورها در مراتب بالای این جدول قرار گرفتند.

به این ترتیب عربستان سعودی با متوسط 3.807 قدم روزانه بعد از اندونزی در مرتبه دوم، قطر با متوسط 4.158 قدم روزانه در مرتبه ششم، مصر با متوسط 4.315 قدم روزانه در رتبه نهم و امارات با متوسط 4.516 قدم روزانه در رده یازدهم قرار گرفت.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها