فیلم و تصاویر عملیات عرسال توسط حزب الله و ارتش لبنان

جمعه 30 تير 1396 - 23:13

مرحله اول عملیات خارج کردن منطقه عرسال لبنان از سیطره گروههای تروریستی امروز(جمعه) با مشارکت نیروهای ارتش و حزب الله لبنان با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم مرحله اول عملیات آزادسازی مناطق حومۀ عرسال با دست یابی به همۀ اهداف این مرحله پایان یافت. مقاومت به خوبی در حومۀ عرسال عمل می کند. زمانی برای پایان عملیات تعیین نشده است و نیروهای عملیات کننده دغدغه زمان ندارند و عملیات را براساس شرایط و مقتضیات حاکم اجراء و مدیریت می کنند.

بازپس گیری برخی از ارتفاعات بلند (2500 متر) باعث شده که مقاومت بهتر از قبل عملیات را اجراء کند. زمان آغاز عملیات هیچ ارتباطی به اوضاع سیاسی داخلی یا منطقه ای ندارد زیرا خبر آغاز عملیات قبل از ماه مبارک رمضان کم و بیش اعلام شده بود و اصولاً این عملیات مکمل عملیات چند ماه گذشتۀ آزادسازی قلمون غربی است.

نیروهای مقاومت مناطق وادی دقیق و وادی الزعرور را به کنترل خود درآوردند که جبهه النصره در وادی الزعرور در شرق عرسال 3 موضع مهم به نام های رعد 1 و 2 و 3 داشت و موضع تفتناز در ارتفاعات القنزح در جنوب عرسال نیز به کنترل مقاومت درآمد و درگیری با جبهه النصره همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها