رژيم صهيونيستي در حال بلعيدن كامل قدس

بيت المقدس ساعتهاي پاياني خودرا مي گذراند

 بيت المقدس ساعتهاي پاياني خودرا مي گذراند
يکشنبه 14 اسفند 1390 - 18:18

يك عضو كميته اسلامي ـ مسيحي مقدسات فلسطين با هشدار درباره خطر يهودي سازي كامل بيت المقدس ، از ملتهاي عربي و اسلامي خواست مسئوليتهاي خود را در قبال نقشه هاي رژيم صهيونيستي براي يهودي سازي اين شهر مقدس بر عهده بگيرند.

يونس عموري روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم گفت: آنچه براي ياري بيت المقدس مورد نياز است مانند خورشيد آشكار است. اين شهر از هر لحاظ ساعتهاي پاياني خود را مي گذراند و نقشه هاي يهودي سازي و تبديل بيت المقدس به اورشليم در آستانه اجرا قرار دارد.

وي افزود: حداقل آنچه مورد نياز است اجراي تصميمات رسمي عربي و اسلامي در قبال شهر قدس است و اينكه دولتها و ملتهاي عربي مسئوليتهاي خود را به عهده بگيرند و به وظايف خود در قبال اين شهر مقدس عمل كنند.

عموري ادامه داد: برنامه هاي همه كميته هاي دفاع از بيت المقدس بايد هر چه سريع تر اجرا شود. همچنين همه ملتهاي عربي و اسلامي بايد قدس را ياري كنند چون كه اين شهر اكنون با خطرناك ترين روند يهودي سازي به طور علني و آشكار روبرو است.

اين عضو كميته اسلامي ـ مسيحي مقدسات فلسطين همچنين اظهار داشت: مذاكرات با رژيم اشغالگر بنا بر اعتراف خود مذاكره كنندگان به بن بست رسيده است و ديگر نمي توان اين راه را در پيش گرفت. رژيم اسرائيل تلاش مي كند به هر نحوي وقت كشي كند.

عموري افزود: مساله قدس به مرحله خطرناكي رسيده و نيازمند تلاش همگاني است به خصوص كه مذاكرات به جايي نرسيده است و چشم انداز سياسي نا اميد كننده اي در اين زمينه وجود دارد.

وي تاكيد كرد كه ديگر هيچ چيزي پنهان نيست چون كه مقامات رژيم اشغالگر بارها گفته اند كه قدس پايتخت ملت يهود است.

عموري توضيح داد: شعار "قدس پايتخت ملت يهود است" به اين معني است كه رژيم اشغالگر مي خواهد قدس قبله يهوديان در سراسر جهان باشد.

وي افزود: توپ اكنون در زمين تشكيلات خودگران فلسطين، رهبري سازمان آزاديبخش و رهبران عربي و اسلامي است و همه بايد به مسئوليتهاي خود در قبال اين شهر مقدس عمل كنند.

FF-04-14:40

پربیننده ترین خبرها