درکنار تحریم کره شمالی و روسیه انجام شد:

تصویب تحریم های جدید علیه ایران در مجلس نمایندگان امریکا

تصویب تحریم های جدید علیه ایران در مجلس نمایندگان امریکا
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 02:21

مجلس نمایندگان آمریکا  طرح مربوط به اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی را با اکثریت بسیار بالایی تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم رسانه های امریکایی بامداد چهارشنبه (به وقت ایران) از تصویب طرح تحریم های ایران ، کره شمالی و روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا خبر دادند.

مجلس نمایندگان آمریکا تعدادی از طرح ها را تصویب کرد که از جمله شامل طرح اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه، کره شمالی و ایران می شود.

خبرگزاری رویترز هم در خبر نوشت : مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه علیرغم مخالفت های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آن کشور طرح مربوط به اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی را با اکثریت بسیار بالایی تصویب کرد.

براساس اطلاعاتی که تا این لحظه در رسانه های خبری منتشر شده است مجلس نمایندگان آمریکا با چهارصد و نوزده رای موافق ، طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد. سه نماینده هم به این طرح رای منفی دادند . هر سه نماینده ای که رای منفی داده بودند از نمایندگان جمهوریخواه هستند. دوازده نماینده هم رای ندادند.

شمار نمایندگان جمهوریخواهی که رای مثبت دادند دویست و بیست و نه نفر و شمار نمایندگان دمکراتی که رای مثبت دادند یکصد و نود نفر اعلام شده است.

در مجموع چهارصد و سی و چهار نماینده در مجلس حضور داشتند.

طرح تصویب شده تحریم های ایران، کره شمالی و روسیه در مجلس نمایندگان، بعد از این در مجلس سنا هم به رای گذاشته خواهد شد و درنهایت با امضای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان قانون قابل اجرا خواهد بود. 

پربیننده ترین خبرها