واکنش مجری صدا و سیما به اقدام کارشناس عراقی شبکه من و تو + فیلم

واکنش مجری صدا و سیما به اقدام کارشناس عراقی شبکه من و تو + فیلم
جمعه 6 مرداد 1396 - 18:30

مجری شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود فیلمی جالب از دفاع کارشناس عراقی از نیروهای سپاه پاسداران در برنامه شبکه من و تو منتشر کرد.

العالم - ایران 

کارشناس عربی شبکه ماهواره ای من و تو روی آنتن زنده این شبکه از سپاه پاسداران طرفداری می کند و این موضوع واکنش مجری و عوامل شبکه من و تو را به همراه دارد.

کارشناس عراقی شبکه من و تو در واکنش به عوامل این شبکه می گوید: سپاه برای ما بهشت آورد، ما از سپاه تشکر می کنیم، برای ما شهید داده، داعش برای من جهنم بود، عربستان سعودی جهنم بود، فرق بین ایران و عربستان این است که ایران به عنوان یک کشور مستقل با آمریکا برخورد می کند. (فیلم دعوای لفظی عوامل شبکه من و تو روی آنتن زنده )

المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود به این دعوای لفظی و دفاع کارشناس عراقی شبکه من و تو از سپاه پاسداران واکنش نشان داده است.

شریفی مقدم در اینستاگرام نوشت:

"پاسخ کارشناس عراقی به چهار نفر مثلا ایرانی!!! این چهار مجری کارشناس فراموش کردند که باتلاق عراق رو آمریکا با حمله سال دوهزار و سه به وجود آورد. داعش رو آمریکا وارد عراق کرد. پشتیبانی داعش، با آمریکا و متحدان منطقه ایش انجام میگیره. پاکسازی عراق از وجود تروریستها، با کمک ایران انجام گرفت ،نه تجزیه عراق!!!

به لحن و خنده های مجری اصلی دقت کنید، استرس و ناشیگری و بی ادبی رو واضح متوجه میشید."

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها