آیا نماینده‌ای که با موگرینی سلفی گرفت همان آزاده معروف است؟

آیا نماینده‌ای که با موگرینی سلفی گرفت همان آزاده معروف است؟
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 16:56

در بسیاری از شبکه های اجتماعی نماینده مردم تهران را که دیروز با اصرار تلاش کرده بود با موگرینی، عکس سلفی بگیرد را همان رزمنده نوجوان معروفی که شرط مصاحبه با یک خبرنگار زن را رعایت حجاب او قرار داده بود معرفی کرده‌اند.

العالم _ ایران

 اشتباه انتساب اقدام بزرگ مهدی طحانیان به علیرضا رحیمی، نماینده سلفی گیر با موگرینی چند سال قبل نیز تکرار شده بود و امروز نیز بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی همان اشتباه چند سال قبل را دوباره تکرار کردند.

در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها – علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران را که دیروز با اصراری عجیب و در اقدامی حقارت آمیز تلاش کرده بود با خانم موگرینی، عکس سلفی بگیرد را همان رزمنده نوجوان معروفی معرفی کرده اند که شرط مصاحبه با یک خبرنگار زن هندی را رعایت حجاب او قرار داده بود.

اما در اصل مهدی طحانیان، نوجوان سیزده ساله ای که در عملیات بیت المقدس در نوزده اردیبهشت 1361 به اسارت دشمن بعثی درآمد؛ همان نوجوانی است که یک سال پس از اسارت، در برابر درخواست خانم خبرنگاری بی حجاب برای مصاحبه، خطاب به شرط مصاحبه را محجبه شدن آن خبرنگار قرار داد و او مجبور شد تا حجاب خود را رعایت کند و همرزمش علیرضا رحیمی شعر زیر را خواند:


ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

جهان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها